نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

ادای احترام مارک همیل به کری فیشر در اولین سالگرد فوتش

در اولین سالگرد فوت کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا، مارک همیل به این بازیگر محبوب دنیای جنگ ستارگان ادای احترام کرد.

سال گذشته، کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars)، در سن ۶۰ سالگی درگذشت و طرفداران این مجموعه را در غم و اندوه فرو برد. فیشر که در یک پرواز دچار حمله قلبی شده بود، سرانجام در تاریخ ۲۷ دسامبر سال گذشته (۷ دی)، در یک بیمارستان در شهر لس آنجلس دار فانی را وداع گفت. حال یک سال از فوت این بازیگر بسیار محبوب دنیای جنگ ستارگان می‌گذرد و مارک همیل، همکار کری فیشر و بازیگر نقش لوک اسکای واکر، به اولین سالگرد فوت فیشر واکنش نشان داده و به او ادای احترام کرده است. همیل با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود که حاوی تصاویری مشترک از او و فیشر بود، به این بازیگر ادای احترام کرد.

در توییت همیل جمله «No one's ever really gone» نیز دیده می‌شود که در واقع اشاره‌ای به بخشی از فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) دارد که آخرین حضور فیشر در فیلمی از دنیای جنگ ستارگان بوده است. همیل و فیشر دوستی قدیمی و نزدیکی داشته‌اند و او سال گذشته نیز با انتشار یک نامه به فیشر ادای احترام کرده بود. با این حال، هنوز سرنوشت شخصیت پرنسس لیا در فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) مشخص نشده و تنها می‌دانیم که فیشر قرار بود نقش مهمی را در این فیلم داشته باشد. اکران جهانی فیلم Star Wars: The Last Jedi از ماه گذشته آغاز شده است و این فیلم تا به امروز به فروش قابل توجهی نیز دست یافته است.

فیلم Star Wars: Episode IX به‌ کارگردانی و نویسندگی جی جی آبرامز، در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت. تاکنون حضور دیزی ریدلی در نقش ری، جان بوگیا در نقش فین، آدام درایور در نقش کایلو رن و اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، در این فیلم رسما تایید و اعلام شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده