نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷

تصویر مفهومی فیلم Justice League ظاهر متفاوت شخصیت استپن ولف را نشان می دهد

به‌تازگی تصویر مفهومی استفاده نشده‌ای از فیلم Justice League منتشر شده که ظاهر متفاوت شخصیت استپن ولف را نشان می‌دهد.

از ماه آبان امسال، اکران جهانی فیلم Justice League (لیگ عدالت) آغاز شد، اما این فیلم نتوانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و این فیلم در گیشه نیز عملکرد ناامید کننده‌ای را برای کمپانی برادران وارنر داشته است. بدون هیچ شکی، شخصیت شرور و منفی استپن ولف یکی از بدترین بخش‌های فیلم Justice League بود که علاوه بر شخصیت پردازی ضعیف، جلوه‌های ویژه و ظاهر بسیار ضعیفی نیز داشته است. مدتی نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر خیلی زود متوجه شد که تصمیم زک اسنایدر برای استفاده از یک نسخه کاملا انیمیشنی از شخصیت استپن‌ولف، یک اشتباه بسیار بزرگ بوده، اما زمان کافی برای تغییر این موضوع را در اختیار نداشته است.

با این حال، هنوز مشخص نیست که در فیلمبرداری گسترده فیلم Justice League چقدر از صحنه‌های حضور شخصیت استپن‌ولف دوباره فیلمبرداری شده است، اما به نظر می‌رسد که تغییر چندانی در ساخت نسخه کاملا انیمیشنی این شخصیت ایجاد نشده باشد. حال تصویر مفهومی استفاده نشده‌ای از این فیلم منتشر شده که در آن شاهد ظاهر کاملا متفاوت شخصیت استپن‌ولف با صداپیشگی کیران هایندز، در فیلم Justice League هستیم. در این تصویر مفهومی، ظاهر استپن‌ولف بسیار ترسناک‌تر و بهتر از نسخه فیلم این شخصیت به نظر می‌رسد. با این حال، در نهایت از نسخه دیگری از طرح‌های ارائه شده برای خلق شخصیت استپن‌ولف در این فیلم استفاده شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Justice League Steppenwolf

با این حال، به نظر می‌رسد که این احتمال وجود داشت که شخصیت استپن‌ولف با یک ظاهرا کاملا متفاوت در فیلم Justice League حضور داشته باشد، اما مشکل اصلی دی‌ سی و برادران وارنر این بود که این شخصیت قرار بود کاملا CGI باشد که همین موضوع باعث ضربه خوردن به کیفیت نسخه نهایی این شخصیت شده است. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده زک اسنایدر بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده