نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

فیلمبرداری فصل یازدهم سریال The X-Files به پایان رسید

شبکه فاکس تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فصل یازدهم سریال پرونده‌های ایکس (The X-Files) به پایان رسیده است.

در سال ۱۹۹۳، اولین فصل سریال The X-Files از شبکه فاکس به روی آنتن رفت. داستان این سریال علمی-تخیلی در مورد ماموران اف‌بی‌آی است که روی پرونده‌ها و اتفاقات ماوراالطبیعه و حل‌نشدنی کار می‌کنند. در مجموع این سریال در ۹ فصل و ۲۰۲ قسمت، تولید شد و از شبکه فاکس به روی آنتن رفت. پخش این سریال تا سال ۲۰۰۲ ادامه داشت، اما در سال ۲۰۱۶ و پس از یک غیبت ۱۵ ساله، سریال The X-Files برای فصل دهم بازگشت. با این حال، فصل دهم این سریال در یک فصل کوتاه و ۶ قسمت تولید و از شبکه فاکس پخش شد. در اردیبهشت امسال، شبکه فاکس ساخت فصل یازدهم سریال The X-Files را رسما تایید و اعلام کردحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فصل یازدهم این سریال به پایان رسیده است.

ُThe X-Files

جیلین اندرسون، بازیگر نقش دانا اسکالی، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فصل یازدهم سریال The X-Files خبر داده است. در این تصویر دیوید دوکاونی، بازیگر نقش فاکس مولدر، نیز حضور دارد و به نظر می‌رسد که اعضای تیم تولید برای پایان فیلمبرداری فصل یازدهم این سریال در حال برگزاری یک جشن هستند. همچنین اندرسون اشاره کرد که او ۲۵ سال است که در حال بازی کردن نقش دانا اسکالی است. در سال ۲۰۱۸، سریال The X-Files قرار است جشن ۲۵امین سالگرد شروع پخشش را جشن بگیرد و سال ویژه‌ای برای طرفداران این سریال خواهد بود. فیلمبرداری و تولید فصل یازدهم سریال The X-Files از ماه آگوست امسال (مرداد یا شهریور) آغاز شده بود.

فصل یازدهم سریال The X-Files در ۱۰ قسمت فیلمبرداری و تولید شده و قرار است پخش فصل یازدهم این سریال از تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۳ دی امسال) از شبکه فاکس آغاز شود. جیلین اندرسون در نقش دانا اسکالی، دیوید دوکاونی در نقش فاکس مولدر، میچ پیلگی در نقش والتر اسکینر، رابی امل در نقش ایجنت میلر، لورن آمبروز در نقش ایجنت انیشتین، باربارا هرشی در نقش اریکا پرایس و هالی جوئل آزمنت در یک نقش مرموز و نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل یازدهم سریال The X-Files حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند ۱۰ فصل گذشته، کریس کارتر وظیفه ساخت فصل یازدهم سریال The X-Files را نیز بر عهده داشته است. ماه گذشته، کمپانی والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. حال باید دید که این اتفاق چه تاثیری را روی سریال The X-Files خواهد گذاشت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده