نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

انتشار اولین تصویر فیلم The Meg با بازی جیسون استاتهام

کمپانی برادران وارنر اخیرا اولین تصویر فیلم مگ (The Meg) با بازی جیسون استاتهام را منتشر کرده است.

به لطف فیلم‌های تلویزیونی شبکه سای‌فای (Syfy) مانند فیلم Ghost Shark، پنج فیلم Sharknado و فیلم Sharktopus، فیلم‌‌هایی که در آن کوسه‌ها به‌عنوان آنتاگونیست در آن حضور دارند، هنوز بخشی از بازار سینما را به خود اختصاص داده‌اند. شاید بتوان گفت که فیلم Deep Blue Sea (دریای آبی عمیق)، آخرین فیلم بلاک‌باستر تجاری در این ژانر از فیلم‌ها بود که در سال ۱۹۹۹ روی پرده‌های سینما رفته است. سال گذشته نیز فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) به کارگردانی ژاومه کویت-سرا، روی پرده‌های سینما رفت که موفقیت آن باعث شگفتی بسیاری شد. حال کمپانی برادران وارنر در حال ساخت یک فیلم بلاک‌باستر تجاری است که در آن یک کوسه قرار است نقش آنتاگونیست فیلم را بر عهده داشته باشد.

فیلم The Meg با بودجه‌ای معادل ۱۵۰ میلیون دلار در دست ساخت است و قرار است تابستان سال آینده میلادی اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده جان ترتل‌تاب، کارگردان فیلم National Treasure (گنجینه ملی) بوده است. این فیلم براساس رمانی به‌نام Meg: A Novel of Deep Terror اثر استیو آلتن، تولید می‌شود که داستان یک کاپیتان نیروی دریایی را روایت می‌کند که باید گروهی از دانشمندان یک ایستگاه تحقیقاتی دریایی را که در حال تحقیق روی موجودات ماقبل تاریخ بودند، از یک کوسه غول پیکر نجات دهد. در فیلم جدید جیسون استاتهام قرار است شاهد مبارزه این بازیگر شناخته شده اکشن با یک کوسه غول پیکر باشیم که طبق گفته سازندگان فیلم، این کوسه بزرگترین کوسه دنیای سینما است. 

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم The Meg منتشر شده است. مجله امپایر در شماره جدید خود اولین تصویر این فیلم را منتشر کرده که در این تصویر شاهد حضور جیسون استاتهام هستیم و پشت سر او کوسه غول‌پیکر فیلم نیز قابل مشاهده است. استاتهام قرار است نقش شخصیتی به‌نام جوناس تیلور را در فیلم The Meg بازی کند که ماموریت دارد گروهی از دانشمندان را از آرواره‌های این موجود نجات دهد. به نظر می‌رسد که روی کله این کوسه نیز یک زخم وجود دارد که بی‌شباهت به زخم روی سر کوسه فیلم Jaws 2 (آرواره‌ها ۲) نیست. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Jason Statham Meets a Giant Shark in The Meg First Look Image

فیلم The Meg قرار است در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۸ (۱۹ مرداد ۱۳۹۷) روی پرده‌های سینما برود. جیسون استاتهام، جسیکا مک‌نامی، لی بینگ‌بینگ، وینستون چائو، روبی رز، رین ویلسون، کلیف کرتیس، رابرت تیلور، پیج کندی و ماسای اوکا، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده