نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

بازیگر سریال The Walking Dead به جمع بازیگران فیلم Shazam اضافه شد

به‌تازگی اعلام شده که کوپر اندروز بازیگر سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) برای ایفای نقش پدر ناتنی بیلی بتسون به جمع بازیگران فیلم شزم (Shazam) اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی گزارشی عنوان شده که به‌تازگی هنرمند جدیدی به جمع بازیگران فیلم Shazam (شزم) اضافه شده است. براساس این گزارش مشخص شده که کوپر اندروز، بازیگر سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) فردی بوده که اخیرا به تیم بازیگری پروژه تولید جدیدترین اثر مشترک کمپانی برادران وارنر و کمپانی نیو لاین اضافه شده است. همچنین عنوان شده که اندروز قرار است نقش پدرخوانده بیلی بتسون را در این اثر ایفا کند. همین موضوع باعث می‌شود که طرفداران جری از این اتفاق خوشحال شوند. 

با این اوصاف به نظر می‌رسد که کوپر اندروز برای ایفای نقش شخصیت پدر ناتنی بیلی بتسون/شزم مجبور است کمی از نقش فوق‌العاده‌ای که با نام جری در سریال مردگان متحرک ایفا می‌کرد فاصله گرفته و به پروژه یکی از جدیدترین آثار اقتباسی براساس کتاب‌های کمیک کمپانی دی سی بپردازد؛ که البته امیدواریم این وقفه و فاصله دائمی یا طولانی مدت نباشد. 

منبع اصلی این خبر سایت خبری Deadline بوده است. این منبع خبری هنوز هیچ اطلاعات و جزئیاتی درباره این شخصیت و اینکه نام او قرار است چه چیزی باشد منتشر نکرده اما با کمی جستجو و تحقیق می‌توانیم به این موضوع برسیم که به احتمال خیلی زیاد این نقش، همان شخصیت ویکتور وسکز خواهد بود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده