نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

احتمال پخش سری جدید کلاه قرمزی در نوروز 97

عروسک‌گردان جدید شخصیت کلاه قرمزی ابراز امیدواری کرده که سری جدید این مجموعه نوروز ۹۷ پخش شود.

عروسک و شخصیت کلاه قرمزی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و محبوب‌ترین کاراکتر‌هایی است که ایرانی‌ها خاطرات زیادی با آن دارند. در حالی که به مدت چندین سال به تماشای ماجراهای کلاه قرمزی و شخصیت‌های همراهش در ایام نوروز عادت کرده بودیم، سال گذشته پیرو مشکلاتی که بین مسئولین مختلف وجود داشت، این برنامه در نوروز پخش نشد و پس از آن اخباری مبنی بر پخش آن در شبکه خانگی به گوش رسید که این مساله هم به سرانجام خوشی نرسید.

با این حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، شیما بخشنده، عروسک‌گردان شخصیت کلاه قرمزی، ابراز امیدواری کرده که در نوروز ۹۷ شاهد پخش سری جدید این مجموعه باشیم. وی در گفت‌وگو با میزان اعلام کرد که صحبت‌هایی در این مورد صورت گرفته و با اینکه هنوز چیزی به شکل رسمی مشخص نیست، ولی وی از صمیم قلب آرزو دارد که این مجموعه، که ساخت آن از مدت‌ها پیش به پایان رسیده، در نهایت در نوروز ۹۷ پخش شود.

بخشنده همچنین اعلام کرد که ایرج طهماسب به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد که مجموعه کلاه قرمزی دچار تکرار و یکنواختی شود و از این‌رو در سری جدید این مجموعه، شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود. در نتیجه در صورتی که این مجموعه پخش شود، در آن شاهد شخصیت‌ها و اتفاقات کاملا جدیدی خواهیم بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده