نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تصویر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald منتشر شد

به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald منتشر شده که همکاری مجدد نیوت اسکمندر با دوست قدیمی‌اش را به تصویر می‌کشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی و در طی چند ساعت گذشته تصویر جدیدی از دنباله فوق‌العاده مورد انتظار فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌ انگیز و زیستگاه آنها) یعنی فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرائم گریندل‌ والد) در فضای اینترنت منتشر شده که نه تنها حضور نیوت اسکمندر در شهر پاریس را نمایش می‌دهد بلکه همکاری مجدد او با دوست قدیمی‌اش را هم به تصویر می کشد.

با اینکه داستان فیلمنامه فیلم جانوران شگفت‌انگیز: جرائم گریندل‌ والد به طور عمده روی رقابت و کشمکش آلبوس دامبلدور محبوب و جادوگر شرور و حقه باز یعنی گریندل‌ والد تمرکز دارد که حتی عنوان این دنباله هم به نام او ثبت شده، اما اصلا مشخص نیست و نمی‌دانیم که شخصیت متخصص جادوگری مربوط به ادی ردمین قرار است چه نقشی در این اوضاع داشته باشد و آخر و عاقبتش در این داستانی که به قلم جی کی رولینگ محبوب نوشته شده است، چگونه و به کجا ختم می‌شود. با این حال ما در این تصویر جدید مشاهده می‌کنیم که نیوت اسکمندر با دوست قدیمی‌اش که محبوبیت زیادی هم در میان طرفداران دارد، در شهر پاریس در حال گشت و گذار هستند.

درست حدس زدید ما در حال صحبت کردن درباره جیکوب کوالسکی هستیم؛ شخصیت غیر جادوگری که در پایان فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها و تمام جریاناتی که او با دوستانش گذرانده بود، ذهنش توسط خود نیوت اسکمندر شست و شو داده شد و تمامی آن خاطرات از ذهنش پاک شد. حال به نظر می‌رسد که این موضوع دیگر تغییر کرده است. البته این مورد را هم در نظر بگیرید که انرژی بین این دو شخصیت، آن‌قدر زیبا و جذاب بود که طرفداران دنیای جادوگری باز هم دوست دارند این دو را در کنار هم ببینند و رخ دادن این اتفاق واقعا سرگرم کننده و دوست داشتنی خواهد بود.

اولین قسمت این مجموعه یعنی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در زمان اکران خود عملکرد نسبتا خوبی داشت و توانست در باکس آفیس سرتاسر جهان، درآمدی بالغ بر ۸۱۴ میلیون دلار را از آن خود کند. با این حال، اگرچه این فیلم و داستانش ارتباط و تطابق چندان زیادی با دنیای سری فیلم‌ های Harry Potter (هری پاتر) ندارد، اما هیچ دلیلی نمی‌توانید پیدا کنید سازندگان این اثر نتوانند داستان خود را در قالب چند فیلم سینمایی برای مخطبان خود بیان کنند. تصویر منتشر شده:

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald قرار است ادی ردمین در نقش نیوت اسکمَندِر، جانی دپ در نقش گلرت گریندل‌ والد، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، کاترین واترستون در نقش پورپرتینا گلدستین ملقب به تینا، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، زوئی کراویتز در نقش لیتا لسترنج و ازرا میلر در نقش کریدنس بِربون دوباره حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. همچنین ما در این فیلم شاهد حضور ستارگانی مانند جود لاو خواهیم بود که قرار است نقش جوانی‌های شخصیت آلبوس دامبلدور را ایفا کند. علاوه بر جود لاو، کیم کلودیا، بازیگر فیلم The Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) و اینکوار اکرت سیگورثون، بازیگر فیلم The Oath (سوگند) در نقش‌هایی نامشخص در قسمت جدید این فیلم حضور دارند. دیوید ییتس هم مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله آن را هم بر عهده خواهد داشت.

طبق گفته خالق داستان‌های هری پاتر یعنی جی کی رولینگ، این سری فیلم قرار است یک سری پنج قسمتی باشد. قسمت اول این مجموعه با اکران سال گذشته خود توانست در باکس آفیس سرتاسر جهان رقمی بالغ بر ۸۱۴ میلیون دلار را از آن خود کند.  فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindlewald برای اکران در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما درباره این فیلم چیست؟ آیا این قسمت هم همانند قسمت قبل می‌کند یا بهتر از آن می‌شود؟ درباره این مجموعه فیلم جدید جی کی رولینگ چه فکر می‌کنید؟


منبع .ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده