نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

در فصل ششم سریال Arrow شاهد بازگشت کالتن هاینز خواهیم بود

چندی پیش اعلام شده بود که احتمال حضور کالتن هاینز در فصل ششم سریال ارو (Arrow) خیلی زیاد است، حال مشخص شده که در این فصل قطعا شاهد بازگشت او خواهیم بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی بیانیه‌ای، شبکه The CW به طور رسمی اعلام کرد که کالتن هاینز بازیگر محبوب سریال American Horror Story: Cult (داستان ترسناک آمریکایی: فرقه)، قرار است در فصل ششم سریال Arrow (ارو) در قالب نقش شخصیت روی هارپر یا همان آرسنال حضور داشته باشد. آرسنال که پیش‌تر یکی از اعضای اصلی تیم ارو بود و تیرکمان‌باز تربیت شده زیر نظر اولیور کوئین/ارو بود، به طور رسمی در فصل سه با همه خداحافظی کرد و از مجموعه خارج شد، اما ما در فصل چهار شاهد حضور خیلی کوتاه او تنها در قالب شخصیت روی هارپر بودیم.

مارک گوگنهایم و وندی مریکل تهیه کنندگان اجرایی مشهور این سریال و بسیاری از مجموعه‌های شبکه The CW در طی بیانیه‌ای اینگونه حضور کالتن هاینز در قالب نقش شخصیت روی هارپر را اعلام کردند:

ما خیلی از بابت این موضوع هیجان زده هستیم و خیلی خوشحالیم که می‌توانیم اعلام کنیم که کالتن هاینز قرار است در سال جاری برای مدت نسبتا کوتاهی در فصل ششم سریال ارو در قالب نقش مخصوص به خودش یعنی شخصیت روی هارپر حضور داشته باشد. روی هارپر برای حل یک مسئله خیلی مهم و ضروری که از اهمیت و اولویت خیلی بلایی برای تیم برخوردار است باری دیگر به شهر استار سیتی فراخوانده می‌شود تا با کمک هم بتوانند این موضوع را حل و فصل کنند. حضور کوتاه او در این فصل موجب رخ دادن اتفاقات خیلی هیجان‌انگیز و غیرمنتظره‌ای می‌شود. از طرف دیگر هم زمانی که او و تیا باری دیگر وارد رابطه احساسی خود با یکدیگر می‌شوند، تغییراتی در زندگی هر دو به وجود می‌آید که همین موضوع موجب رخ دادن پیامدهای طولانی مدت زیادی می‌شود.

استفن امل در نقش اولیور کوئین ملقب به ارو، دیوید رمزی در نقش جان دیگل ملقب به اسپارتان، ویلا هلند در نقش تیا کوئین ملقب به اسپیدی، امیلی بت ریکاردز در نقش فلیسیتی اسموک ملقب به اوورواچ، جان بارومن در نقش مالکوم مرلین ملقب به دارک آرچر و پل بلکتورن در نقش کارآگاه کوئنتین لنس از جمله بازیگران منظمی هستند که همانند فصل‌های قبل در این فصل از سریال‌ هم حضور به عمل خواهند آورد. همچنین مانو بنت در نقش اسلید ویلسون ملقب به دث استروک به همراه پسر خود یعنی جو ویلسون که توسط لیام هال ایفا خواهد شد به این فصل اضافه خواهند شد. جولیانا هارکیوی در نقش دینا دریک ملقب به بلک کنری، دیوید نیکل در نقش آناتولی نیازف ملقب به KGBeast، مایکل امرسون در نقشی نامعلوم و مرموز و کرک اسودو در نقش ریچاردو دیاز ملقب به ریچارد دراگون از جمله بازیگران جدیدی هستند که در این فصل به بازیگران سریال ارو اضافه خواهند شد.

سریال Arrow بر اساس شخصیت‌های اصلی است که در کتاب‌های کامیک دی سی وجود دارند و توسط گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم، اندرو کرایزبرگ، وندی مریکل و سارا شکتر تهیه‌ و اجرایی می‌شود. سریال ارو توسط کمپانی Bonanza Productions Inc به همراه کمپانی Berlanti Productions بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تهیه و تولید شده است.

از آنجایی که کم کم در حال نزدیک شدن به تعطیلات سال نو هستیم، سریال Arrow و تیم آن هم به تعطیلات کوتاه مدت رفته و تا آغاز سال جدید میلادی وقفه‌ای در پخش قسمت‌های آن ایجاد خواهد شد اما این وضعیت خیلی ادامه‌دار نخواهد شد و قسمت‌های باقی مانده این فصل هم پخش خود را از تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۸ دی ۱۳۹۶) به طور رسمی آغاز خواهند کرد.

نظر شما درباره این سریال چیست؟ درباره کالتن هاینز در قالب نقش شخصیت روی هارپر/آرسنال چه فکر می‌کنید؟


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده