نویسنده: محسن وزیری
// چهار شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

جراحی زانوی دنیل کریگ به دلیل حادثه در صحنه فیلمبرداری فیلم Spectre 007

حدود دو ماه پیش در فیلمبرداری یک صحنه‌ی پر زد خورد برای جدیدترین فیلم جیمز باند، زانوی دنیل کریگ آسیب دید و حال با انجام عمل جراحی، به نظر می‌رسد او مشکلی برای ادامه‌ی فیلم نداشته باشد. همراه زومجی باشید.
در زمانی که پروژه به خاطر روز عید پاک تعطیل بود، کریگ جراحی خود را انجام داد و تهیه‌کنندگان مطمئن هستند که این عمل جراحی روند ساخت فیلم را به تأخیر نخواهد انداخت. یکی از مسئولین ایون پروداکشنز اعلام کرده است که جراحی کریگ مختصر بوده و او قطعاً به موقع سر صحنه حاظر خواهد شد.
این عملی مختصر بود. کریگ در طول زمانِ استراحتی که از قبل برنامه‌ریزی شده بود، جراحی آرتوسکوپی برای درمان صدمه‌ای که به زانویش وارد شده بود انجام داد. او روز ۲۲ آپریل در محل فیلمبرداری در شهر پاینوود به تیم ملحق خواهد شد
وب‌سایت میرِر گزارش می‌دهد کریگ بعد از پیچ خوردن زانویش احساس ناراحتی می‌کرده است. او همیشه بیشترین تلاشش را برای فیلم‌هایش می‌کند و قبل از اینکه درد زانویش افزایش یابد، آن را درمان کرده و در بهترین زمان نیز این کار را انجام داده است چرا که پروژه چند روز تعطیل بوده و بعد از آن هم صحنه‌هایی که او حضور نداشته فیلمبرداری می‌شده است.
انتظار می‌رود او طبق برنامه‌ی زمان‌بندی به سر صحنه بازگردد و مطمئن هستیم که او کاملاً آماده خواهد بود و تأخیری نخواهیم داشت.
مایکل ویلسون و باربرا بروکولی، تهیه‌کنندگان Spectre برای این فیلم زیر فشار زیادی هستند. داستان این قسمت درباره‌ی سازمانی مرموز است که توسط فرانتس اوبرهازر اداره می‌شود و نقش آن را کریستوف والتز، برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار بازی می‌کند. Spectre به عنوان بیست و چهارمین فیلم جیمز باند، قسمت مهمی در این مجموعه است و در تاریخ ۶ نوامبر (۱۵ آبان) اکران می‌شود. منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده