نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

سریال The Punisher برای فصل دوم تمدید شد

بخش تلویزیونی Marvel و شبکه Netflix، سریال پانیشر را رسما برای فصل دوم تمدید کردند.

حدود دو ماه پیش فصل اول سریال The Punisher از شبکه نت فلیکس منتشر شد و شاهد اولین ماجراجویی مستقل شخصیت فرانک کسل ملقب به پانیشر با بازی جان برنتال، بودیم. فصل اول این سریال توانست نقدهای نسبتا مثبتی را نیز از سوی منتقدان دریافت کند، اما آماری از استقبال کاربران این شبکه از فصل اول سریال The Punisher در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قرار است شاهد ادامه ماجراجویی شخصیت پانیشر باشیم. بخش تلویزیونی مارول و شبکه نتفلیکس با انتشار ویدیویی در توییتر رسمی سریال The Punisher اعلام کردند که این سریال برای فصل دوم تمدید شده است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت‌ها و زمان انتشار فصل دوم سریال The Punisher در دسترس نیست و در پایان این ویدیو تنها کلمه به‌زودی قابل مشاهده است که به نظر می‌رسد که فصل دوم این سریال قرار است زودتر از آنچه که تصور می‌کنیم منتشر شود. همچنین انتظار می‌رود که جان برنتال برای نقش آفرینی دوباره در نقش پانیشر، در فصل دوم سریال The Punisher بازگردد و مانند فصل اول، ساخت فصل دوم این سریال نیز بر عهده استیو لایت‌فوت باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که شخصیت جیگساو با بازی بیلی روسو، شخصیت شرور و منفی اصلی فصل دوم سریال The Punisher باشد. برنتال چهارمین بازیگری است که نقش پانیشر را در دنیای سینما و تلویزیون بازی می‌کند. پیش از این دولف لاندگرن، توماس جین و ری استیونسون نقش پانیشر را بر عهده داشته‌اند.

جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، بن بارنز در نقش بیلی روسو (جیگساو)، ایبون ماس-بچراک در نقش دیوید لیبرمن (میکرو)، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی بودند که در فصل اول سریال The Punisher حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده