نویسنده: میثم سبحانی
// چهار شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

استالونه کارگردانی فیلم Creed 2 را بر عهده نخواهد داشت

در حالی که تصور می‌شد سیلوستر استالونه کارگردانی دنباله Creed را بر عهده خواهد داشت، اما در نهایت کارگردان جدیدی برای این فیلم انتخاب شد.

دو ماه پیش، سیلوستر استالونه، خالق مجموعه راکی، اعلام کرد که برای کارگردانی فیلم سینمایی کرید 2 (Creed 2) محصول کمپانی مترو گلدوین مایر با نقش‌آفرینی مایکل بی جردن در نقش اصلی به‌زودی به این دنباله سینمایی باز خواهد گشت. اما حالا ورایتی اعلام کرده است که استالونه و جردن فیلمساز جوان بااستعداد دیگری را برای قبول این وظیفه انتخاب کرده‌اند. استیون کیپل جونیور که به خاطر کارگردانی فیلم سرزمین (The Land، با هنرنمایی جرج لندبورگ جونیور) بسیار شناخته‌شده است، کارگردان جدید فیلم کرید ۲ خواهد بود، و روی فیلمنامه‌ای نوشته خود استالونه و چیو هوداری کوگر (از خالقین سریال لوک کیج) کار خواهد کرد. مراحل تولید فیلم در ماه مارس سال آینده در شهر فیلادلفیا آغاز خواهد شد و در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۹۷) کرید ۲ به روی پرده سینماها خواهد رفت. جاناتان گلیک‌من، مدیر مترو گلدوین مایر گفت:

به خاطر همکاری با استیون، سیلوستر، مایکل و دیگر تهیه‌کنندگان این مجموعه، برای ساخت دنباله‌ای بر اساس موفقیت‌های قسمت اول، نمی‌توانیم از این خوش‌شانس‌تر و هیجان‌زده‌تر باشیم. ترکیب استعداد و دیدگاه خاص استیون، او را به کارگردان مناسبی برای ادامه مجموعه راکی‌ تبدیل می‌کند.

کیپل نیز اظهار داشت:

بخشی از این «مجموعه محبوب»‌ بودن و کار با اینچنین همکاران فوق‌العاده‌ای افتخار بزرگی برای من است. مایک، سیلوستر و تسا افراد فوق‌العاده بااستعدادی هستند و چیز ویژه‌ای را به فرهنگ امروزی اضافه کرده‌اند. بی‌صبرانه منتظر پیوستن به گروه و ادامه مراحل ساخت با همراهی فیلمسازان فوق‌العاده این مجموعه سینمایی هستم.

اروین وینکلر، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نیز در این ارتباط گفت:

ما استعداد شگفت‌انگیز استیون برای روایت داستانی جاه‌طلبانه را از احساسات و عواطف فوق‌العاده یکی از آخرین ساخته‌های او، یعنی The Land شناسایی کردیم. ما اطمینان خاطر داریم که آنچه که او به کرید ۲ خواهد آورد به داستانی منجر خواهد شد که با مخاطبان خود در هر گوشه‌ای از جهان ارتباط برقرار خواهد کرد.

سیلوستر استالونه در اکانت اینستاگرام خود نوشت:

شخصیت آدونیس کرید روی این نسل تاثیر می‌گذارد و معتقدم داشتن کارگردانی که بخشی از این مجموعه باشد بسیار اهمیت دارد. این همان دلیلی است که من فکر می‌کنم که ما بسیار خوش‌شانس هستیم که استعداد فوق‌العاده‌ای همچون استفن کیپل جونیور را در کنار خود داریم که وظایف کارگرانی را به عهده می‌گیرد و داستان فیلم را تا جای ممکن قابل باور می‌کند. او و مایکل بی جردن نمایشی فوق‌العاده را تقدیم‌تان خواهند کرد.

مایکل بی جردن نیز در اکانت توییتر خود اعلام کرد:

برای کوگلر به خاطر سپردن امور به استیون کیپل جونیور، کارگردان جدید ما در فیلم کرید ۲ بسیار هیجان‌زده هستم. مشتاقانه منتظر پیوستن به شما برای قسمت بعدی داستان‌مان هستم. [طرفداران کرید] نوامبر ۲۰۱۸ به سراغ‌تان می‌آییم.

استالونه قبلا تایید کرده بود که دولف لاندگرن دوباره در نقش ایوان دراگون بازخواهد گشت و احتمالا این بار فرزند او در نبردی خونین با آدونیس کرید در رینگ بوکس شرکت خواهد کرد. فرضیه‌های متفاوتی در مورد خط داستانی قسمت بعدی کرید وجود دارد. شاید کرید ۲ داستانی مشابه با راکی ۴ داشته باشد یا حتی ممکن است برداشتی از پدرخوانده 2 (The Godfather Part II) باشد و ما شاهد فلش‌بک‌هایی از آپولو کرید قبل از مرگش باشیم.

استالونه در این ارتباط قبلا گفته بود:

او با رقیب متفاوتی روبه‌رو خواهد شد و مایلم بگویم که این حریف روسی بسیار خشمگین‌تر و عظیم‌الجثه‌تر از حریفان قبلی است.

قسمت نخست کرید که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، ۱۷۳ میلیون دلار در گیشه سینماهای جهان به دست آورد و استالونه را نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جوایز اسکار و برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از مراسم گلدن گلوب کرد. به دلیل مشغله کوگلر در ارائه فیلم سینمایی پلنگ سیاه (Black Panther) استودیو مارول برای اکران در ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۹۶)، اجازه کارگردانی کرید ۲ به وی داده نشد. او همچنین فیلمی به نام پاسخ‌ اشتباه (Wrong Answer) را با حضور مایکل بی جردن در نقش اصلی در دست ساخت دارد. اروین وینکلر، چارلز وینکلر، ویلیام چارتف، دیوید وینکلر و کوین کینگ-تمپ‌لتون با حضور جردن و گای ریدل در مقام مدیران تولید، جزو تهیه‌کنندگان کرید ۲ خواهند بود.

نظر شما درباره انتخاب استیون کیپل جونیور برای کارگردانی دنباله سینمایی کرید چیست؟


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده