// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

زمان نمایش دو فیلم Instant Family و Pet Sematary مشخص شد

کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) تاریخ نمایش فیلم کمدی Instant Family و فیلم ترسناک Pet Sematary را اعلام کرد.

کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) تاریخ نمایش دو فیلم مورد انتظار خود Instant Family و Pet Sematary را اعلام کرد که بدین ترتیب، فیلم Instant Family با بازی مارک والبرگ و رز بیرن در پانزدهم فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن ۱۳۹۷) بر پرده‌ی سینماها خواهد رفت و فیلم Pet Sematary که اقتباسی تازه از رمان ترسناک استفن کینگ به همین نام خواهد بود نیز در نوزدهم آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) به نمایش عمومی درخواهد آمد.

فیلم Instant Family داستان یک زن و شوهر است که سه کودک دردسرساز را به فرزندخواندگی می‌پذیرند. کودکانی که بیش از آن، هیچ زوجی حاضر به مراقبت از آنها نبوده‌اند.

کارگردانی این فیلم بر عهده‌ی شان اندرس خواهد بود که پیش از این، آثار کمدی دیگر همچون اون پسر منه (That's My Boy)٬ رئیس‌های وحشتناک ۲ (Horrible Bosses 2) و هر دو قسمت خونه بابا (Daddy's Home) را نیز ساخته است. کار نوشتن فیلمنامه را نیز خود اندرس به همراه برایان برنز (Daddy's Home) بر عهده خواهند داشت.

Instant Family

فیلم Pet Sematary که بازسازی فیلمی به همین نام، محصول سال ۱۹۸۹ خواهد بود روایتگر داستان پزشکی به نام لوییس کرید است که به واسطه‌ی شغلی که در بخش خدمات بهداشتی دانشگاه مین گرفته، به همراه همسر و دو فرزند کوچکش به خانه‌ای جدید نقل مکان می‌کند. در ابتدا همه چیز خوب به نظر می‌رسد، ولی در ادامه، جاده‌ی کنار خانه که اتومبیل‌های سنگین با سرعت زیاد از آن عبور می‌کنند و همچنین قبرستانی که در جنگل پشت خانه قرار دارد، باعث نگرانی او و خانواده‌اش می‌شود. لوییس پس از مدتی متوجه می‌شود موجوداتی که در این قبرستان دفن می‌شوند، دوباره احیا شده و با شمایلی عجیب به زندگی باز می‌گردند؛ موضوعی که در ادامه، زندگی لوییس و خانواده‌اش را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تیم دو نفره‌ی کوین کولش و دنیس ویدمایر که ساخت فیلم‌های فقدان (Absence) و چشم‌های درخشان (Starry Eyes) را در کارنامه دارند، کارگردانی Pet Sematary را بر عهده خواهند داشت و نگارش فیلمنامه‌ی کار نیز بر عهده‌ی مت گرینبرگ (1408) و دیوید کایگانیچ (A Bigger Splash) خواهد بود.

Pet Sematary

در کنار کیفیت آثار مختلف سینمایی٬ یکی دیگر از عواملی که در میزان فروش هر فیلم موثر است، زمان نمایش آن و کیفیت فیلم‌هایی است که به طور همزمان با آن اثر در حال نمایش هستند. بدین ترتیب، Instant Family برای دستیابی به فروشی خوب، با توجه به زمان نمایش خود با فیلم‌هایی نظیر گامبیت (Gambit) به کارگردانی گور وربینسکی و با بازی چنینگ تیتوم و لیزی کاپلان، محصول کمپانی فاکس قرن بیستم (Twentieth Century Fox) و دو فیلم کمدی این عاشقانه نیست؟ (Isn't It Romantic؟) به کارگردانی تاد استراوس شولسن و با بازی پریانکا چوپرا، ربل ویلسون و لیام همسورث، محصول کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و فلارسکی (Flarsky) به کارگردانی جاناتان لوین و بازی شارلیز ترون و ست روگن، محصول کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) رقابت خواهد کرد.

در نقطه‌ی مقابل، Pet Sematary با توجه به زمان نمایش خود، فیلم ترسناک دیگری را به عنوان رقیب جدی‌اش در جدول اکران نمی‌بیند. نمایش این فیلم با فیلم‌های مطرح دیگری همچون سفرهای دکتر دولیتل (The Voyage of Doctor Dolittle) به کارگردانی استیون گیگان و بابازی رابرت داونی جونیور، محصول کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures)، شزم! (Shazam!) به کارگردانی دیوید اف سندبرگ و با بازی زکری لوی و مارک استرانگ، محصول DC و کمپانی برادران وارنر و قسمت چهارم سری فیلم‌های انتقامجویان (Avengers) به کارگردانی برادران روسو، محصول مارول (Marvel) تقریبا همزمان خواهد بود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده