نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

تصاویر و تاریخ انتشار تریلر بعدی فیلم Ready Player One منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تصاویر جدیدی از فیلم Ready Player One را منتشر و تاریخ انتشار دومین تریلر این فیلم مورد انتظار را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) را منتشر کرده است. تصاویر جدید توسط وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر شده که در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم و همچنین سفر به دنیای فیلم هستیم. علاوه بر این، ارنست سلین، خالق و نویسنده رمان Ready Player One، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود تاریخ انتشار تریلر بعدی این فیلم را تایید و اعلام کرد. طبق گفته سلین، دومین تریلر فیلم Ready Player One قرار است فردا شب منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Ready Player One

Ready Player One

Ready Player One

کارگردانی فیلم Ready Player One بر عهده استیون اسپیلبرگ است و زک پن و اریک ایسن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کار ساخت موسیقی فیلم Ready Player One نیز بر عهده آلن سیلوستری خواهد بود. این فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام اثر ارنست سلین است. تای شرایدن، اولیویا کوک، بن مندلسون، سایمون پگ، تی جی میلر و مارک رایلنس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است دارای محتوای واقعیت مجازی نیز باشد. تابستان امسال و در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، برادران وارنر اولین تریلر فیلم Ready Player One را منتشر کرده بود.

اتفاقات فیلم Ready Player One در سال ۲۰۴۵ و در یک پادآرمان شهر در آینده جریان دارد که جهان در آستانه هرج و مرج و فروپاشی قرار گرفته است، اما مردم یک راه حل برای نجات خود در OASIS پیدا می‌کنند. OASIS یک جهان واقعیت مجازی گسترده است که توسط جیمز هالیدی با بازی مارک رایلنس، خلق شده است. زمانی که هالیدی می‌میرد، او ثروت خود را برای اولین نفری می‌گذارد که بتواند در دنیای دیجیتالی OASIS یک Easter Egg به‌جا مانده از او که در جایی از دنیای آن مخفی شده است، را پیدا کند. زمانی که یک جوان ناشناس به‌نام وید واتسون با بازی تای شرایدن، تصمیم می‌گیرد که به این رقابت اضافه شود، او به یک رقیب خطرناک برای کسانی که تصمیم دارند این گنجینه را بدست آورند، تبدیل می‌شود و او در این جهان فوق العاده، پر رمز و راز و خطرناک شروع به جستجو می‌کند.

فیلم Ready Player One در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده