نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

بازیگر نوجوان فیلم It به جمع بازیگران فیلم Shazam پیوست

به‌تازگی بازیگر نوجوان فیلم آن (It) یعنی جک دیلن گریزر برای ایفای نقش دوست بیلی بتسون به نام فردی فریمن به جمع بازیگران فیلم شزم (Shazam) پیوست.

از آنجایی که فیلم Shazam (شزم) در حال طی کردن مراحل مختلف تولید خود است و یکی از مورد انتظارترین آثار ابرقهرمانی محسوب می‌شود، خبرهای زیادی از آن به گوش ما می‌رسد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی گزارش جدیدی که سایت خبری ددلاین منتشر کرده، اعلام شده که به‌تازگی بازیگر جدیدی به جمع بازیگران فیلم شزم که به کارگردانی دیوید اف سندبرگ و بر اساس کتاب‌های کمیک کمپانی دی سی ساخته می‌شود اضافه شده است. در این گزارش اعلام شده جک دیلن گریزر که پیشتر و در اوایل سال جاری او را در فیلم It که در زمان اکران خود فوق‌العاده موفق عمل کرده بود در نقش ادی کسپبراک، نوجوانی نسبتا افسرده، دیدیم، هنرمندی است که به‌تازگی برای ایفای نقش شخصیت مکملی به تیم بازیگری این اثر اضافه شده است. طبق گزارش‌ها، جک دیلن گریزر قرار است نقش دوست بیلی بتسون به نام فردی فریمن را در فیلم شزم ایفا کند.

فری فریمن به‌عنوان «بهترین دوست بیلی بتسون و تنها فردی که راز او و شخصیت پنهانی او یعنی شزم فوق‌العاده قدرتمند را می‌داند» توصیف شده که طبق گفته‌های بالا قرار است جک گریزر نقش او را ایفا کند. اگرچه طرفداران پر و پا قرص کتاب‌های کمیک کمپانی دی‌سی دیگر تا به این لحظه این موضوع را متوجه شده‌اند و حتما قصه اصلی را به یاد دارند، اما لازم به ذکر است که بعد از کمی پیش‌روی در داستانی که در کتاب‌های کمیک آورده شده، در آخر شاهد این بودیم که خود فردی فریمن در نهایت تبدیل به یک قهرمان می‌شود و بعد از مدتی ردا و لباس کاپیتان مارول جونیور (Captain Marvel Jr) را به تن کرده و مبارزات خود با مجرمان را آغاز می‌کند.

Jack Dylan Grazer - IT

علاوه بر زکری لوی و اشل آنجل که قرار است نقش بیلی بتسون در کودکی و بزرگسالی و زمان قهرمانی او را ایفا کنند و همچنین جک دیلن گریزر، حضور گریس فولتون،‌ بازیگر فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت)، در نقش یکی از دوستان بتسون که به احتمال خیلی زیاد مری مارول خواهد بود نیز در فیلم Shazam تایید شده است. همچنین اخیرا هم شایعاتی منتشر شده است، مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با مارک استرانگ، بازیگر فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی)، برای بازی در نقش شرور و منفی دکتر سیوانا در فیلم Shazam است. همانطور که در ابتدا هم اشاره شد، کارگردانی این فیلم بر عهده اف. سندبرگ، کارگردان فیلم Annabelle: Creation و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) خواهد بود. 

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam نیز بر عهده هنری گیدن و دارن لمکه خواهد بود. فیلم Shazam در حال حاضر مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید این فیلم از سال آینده میلادی در شهر ونکوور کشور کانادا آغاز شود. سندبرگ اخیرا تایید کرده است که این فیلم در ماه آوریل سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و انتظار می‌رود که طبق شایعات منتشر شده، این فیلم در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده