نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

ساخت فیلم اختصاصی هارلی کویین در دستور کار قرار دارد

مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین در فیلم Suicide Squad در گفتگویی کوتاه اعلام کرده پروژه تولید فیلم اختصاصی و مستقل این شخصیت در دستور کار قرار گرفته است.

درست است که بعد از اینکه فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) روی پرده سینماها به اکران عموم درآمد نه‌تنها از طرف منتقدان تعریف و تمجید نشد، بلکه از همان ابتدا به باد نقدهای منفی هم گرفته شد، با این حال از طرف دیگر می‌توان گفت که این اثر موفقیت زیادی را از نظر فروش توانست نصیب سازندگان خود کند و درآمد خیلی زیادی را از آن خود کرد. با وجود تمامی این انتقادات، بخش اعظمی از طرفداران به‌شدت معتقدند که ایفای نقش مارگو رابی در قالب نقش شخصیت هارلی کوئین یکی از نقاط مثبت و چشمگیر فیلم جوخه انتحاری بوده است. همچنان هم انتظار می‌رود که رابی این نقش را در آینده بازی کند و خبرهایی هم چند وقت اخیر از این موضوع منتشر شده بود، اما اینکه در چه فیلمی حضور به عمل خواهد آورد هنوز به طور دقیق مشخص نیست. تا به امروز شایعه‌های مختلفی حول محور این موضوع منتشر شده بود که حاکی از آن بود که رابی در فیلم اختصاصی هارلی و جوکر، یا پروژه تشکیل تیم ابرشروران زن یعنی فیلم Gotham City Sirens (افسونگران شهر گاتهام) یا فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری 2) در نقش شخصیت هارلی حضور خواهد داشت.

مارگو رابی اخیرا باری دیگر درباره ایفای نقش این شخصیت صحبت کرده و حال این بار در مصاحبه با گزارشگر MTV صحبت‌ها و اطلاعات جدیدی را اعلام کرده است. او در این مصاحبه اعلام کرد که در حال کار کردن روی پروژه دیگری است که در نهایت تبدیل به فیلم مستقل و اختصاصی هارلی کوئین خواهد شد. او همچنین اعلام کرد که این فیلم هیچ ارتباطی با آثار دیگری که این شخصیت در آنها حضور دارد نداشته و کاملا مستقل است. رابی در این مصاحبه اینگونه درباره پروژه جدید و پنهانی خود سخن گفت:

من تقریبا نزدیک به دو سال است که مشغول کار کردن روی این پروژه هستم. یک جورهایی می‌توان گفت که صحبت کردن درباره این پروژه کمی سخت است؛ زیرا قرار است همه چیز و همه جزئیات فعلا تا زمان مشخص خود پنهان بماند و زیر غل و زنجیر نگه‌داری شود. اما در همین حد می‌توانم به شما بگویم که در طی این مدت من در حال کار کردن روی پروژه تولید اسپین آف مستقل و اختصاصی هارلی کوئین بوده‌ام.

Harley Quinn  in Suicide Squad

ماه سپتامبر سال گذشته بود که برای اولین بار در طی خبری اعلام شد که هارلی کوئین قراردادی را با سرپرست و مادر کمپانی دی سی یعنی کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) بسته؛ به این منظور که قرار است در تولید و البته ایفای نقش شخصیت اصلی فیلم مستقل هارلی کوئین، تاثیر و کمک خیلی مهمی داشته باشد. درست بعد از انتشار این خبر شایعه شد که علاوه بر این پروژه، او قرار است با دیوید آیر، کارگردان فیلم جوخه انتحاری، دوباره تیمی تشکیل دهد و در اثر جدید او که پروژه تشکیل تیم ابرشروران زن یعنی فیلم افسونگران شهر گاتهام است هم شرکت کند.

با این حال، در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعات جدید دیگری درباره این پروژه پنهانی مارگو رابی و بقیه فیلم‌های نام برده‌شده در دست نیست. حدودا در ماه آگوست بود که در طی خبری مشخص شد که فیلم Joker and Harley Quinn در دستور کار قرار گرفته و جرد لتو که در فیلم جوخه انتحاری نقش جوکر را برعهده داشته، در این اثر هم نقش این شخصیت فوق‌العاده محبوب را ایفا خواهد کرد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، لازم به ذکر است که فیلمبرداری فیلم جوخه انتحاری 2 به احتمال خیلی زیاد در سال آینده آغاز می‌شود، اما هنوز مشخص نیست که رابی برای ایفای نقش هارلی به این پروژه بازمی‌گردد یا خیر.

در اخبار مرتبط دیگر با این شخصیت، اخیرا اعلام شده که کمپانی برادران وارنر در حال کار کردن روی پروژه تولید یک مجموعه انیمیشنی درباره شخصیت هارلی کوئین است که به منظور پخش برای بزرگسالان آماده خواهد شد. این استودیو در حال حاضر برای فصل اول این مجموعه انیمیشنی، ساخت ۲۶ قسمت را در نظر دارد. این انیمیشن قرار است در تلویزیون به پروژه‌های احیا شده‌ی همتای خود که چندی پیش ساخت و پخش آنها اعلام شده بود یعنی فصل جدید انیمیشن سریالی Young Justice (عدالت جوان) و لایو اکشن سریالی Titans (تایتان‌ها) ملحق شود. انیمیشن سریالی هارلی کوئین، که هنوز اسمی قطعی برای آن مشخص نشده و این نام آزمایشی آن است، داستان زمانی از زندگی این شخصیت را نقل می‌کند که دوست جوکر بوده و با اعمال مختلف به‌شدت سعی دارد ملکه و رئیس مجرمان شهر گاتهام شود.

نظر شما درباره انیمیشن سریالی هارلی کوئین چیست؟ به نظر شما مارگو رابی در کدام یک از آثار ذکر شده به‌عنوان هارلی کوئین ظاهر خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده