نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

تصاویر جدیدی از بازیگران فصل پنجم سریال Agents of SHIELD منتشر شد

بخش تلویزیونی مارول (Marvel) و شبکه ABC تصاویر رسمی جدیدی از بازیگران اصلی فصل پنجم سریال Agents of SHIELD را منتشر کردند.

پخش فصل پنجم سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) از جمعه این هفته آغاز خواهد شد و حال بخش تلویزیونی مارول و شبکه ABC تصاویر رسمی جدیدی از بازیگران اصلی فصل پنجم این سریال را منتشر کرده‌اند. در این تصاویر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون دیزی ملقب به کواک، مک، ایجنت کولسن، یو یو، مک، ایجنت می، جما سیمونز و فیتز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه بر این، مارول تایید و اعلام کرده است که فیلمبرداری و تولید صدمین قسمت از سریال Agents of SHIELD به پایان رسیده است. این قسمت، دوازدهمین قسمت از فصل پنجم این سریال است که هنوز تاریخ به‌روی آنتن رفتن آن مشخص نیست. پخش هفتگی فصل پنجم سریال Agents of SHIELD از تاریخ ۱ دسامبر امسال (۱۰ آذر) از شبکه ABC آغاز خواهد شد. علاوه بر این، مارول تایید کرده که قرار است دو قسمت ابتدایی فصل پنجم این سریال در این تاریخ به روی آنتن برود. طبق خلاصه داستان قسمت اول و دوم فصل پنجم سریال Agents of SHIELD که Orientation نام دارد:

کولسون و تیم او در یک سفینه فضایی مرموز در خارج از جو زمین به‌هوش می‌آیند و متوجه می‌شوند که از زمین بسیار دور هستند و این تنها آغاز کابوس آن‌ها است.

پس از پخش دو قسمت ابتدایی فصل پنجم سریال Agents of SHIELD، پخش هفتگی فصل پنجم این سریال به روال عادی خود بازخواهد گشت و هر هفته یک قسمت از آن پخش خواهد شد. طبق خلاصه داستانی قسمت سوم فصل پنجم این سریال که A Life Spent نام دارد:

دیزی تصمیم می‌گیرد که سیمونز را نجات دهد حتی اگر این موضوع به معنای به خطر افتادن همه چیز و هر کاری که آن‌ها تاکنون انجام داده‌اند، باشد.

Agents of SHIELD Season 5

کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کواک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو، نیک بلاد در نقش لنس هانتر، جف وارد در نقش دیک، ایو هارلو در نقش تس، کوی استوارت در نقش فلینت و پروییت تیلور وینس در نقش گریل، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید سریال Agents of SHIELD بر عهده جد ویدون و موریسا تانکاروئن است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده