نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

سریال انیمیشنی Harley Quinn با درجه سنی بزرگسال در دست ساخت است

 برادران وارنر در حال ساخت سریال انیمیشنی Harley Quinn با درجه سنی بزرگسال است و احتمالا مارگو رابی صداپیشگی هارلی کوئین را در این سریال بر عهده خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) در حال ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس شخصیت هارلی کوئین (Harley Quinn) است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، سریال Harley Quinn قرار است با درجه سنی بزرگسال ساخته و منتشر شود. جاستین هالپرن و پاتریک شوماخر و دین لوری، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Powerless، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال انیمیشنی حضور خواهند داشت. این سریال بزرگسالانه قرار است برای اولین بار از شبکه استریم و دیجیتالی دی سی کامیکس که DC-Branded نام دارد، منتشر شود و برادران وارنر در حال حاضر سفارش ساخت ۲۶ قسمت از سریال Harley Quinn را داده است.

گفته می‌شود که مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کوئین در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار)، گزینه اصلی برادران وارنر برای صداپیشگی این شخصیت در سریال Harley Quinn است. با این حال، هنوز قرارداد همکاری بین رابی و وارنر به امضا نرسیده، اما ددلاین اضافه کرد که رابی در آستانه حضور در این سریال انیمیشنی است و احتمالا به‌زودی حضور او در این اثر رسمی خواهد شد. طبق خلاصه داستانی منتشر شده از سریال Harley Quinn:

هارلی کوئین پس از اینکه بارها دل او توسط جوکر شکسته شده است، سرانجام تصمیم می‌گیرد که رابطه خود را با جوکر به پایان برساند و تلاش می‌کند تا به ملکه جرم و جنایت یا کوئینپین (Queenpin) در شهر گاتهام تبدیل شود. در این سریال انیمیشنی شاهد حضور شخصیت‌هایی متعددی از جمله هارلی کوئین و پویزن آیوی (Poison Ivy) خواهیم بود و همچنین بازیگران شخصیت‌های شرور و قهرمان قدیمی و جدید دنیای سینمایی و تلویزیونی دی‌سی (DC) نیز وظیفه صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند.

تاکنون تاریخی برای پخش سریال Harley Quinn اعلام نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده