// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

جیسون موموآ حضورش در فیلم The Crow Reborn را تایید کرد

جیسون موموآ با انتشار پستی در اینستاگرام از حضور در فیلم The Crow Reborn به کارگردانی کورین هاردی خبر داد.

چند ماه پیش بود که برخی اخبار سینما و تلویزیون به آغاز روند پیش تولید ریبوت فیلم دهه نودی و کمیک بوکی The Crow با نام The Crow Reborn در سال ۲۰۱۸ میلادی اشاره کردند و مدتی بعد شایعاتی در مورد حضور جیسون موموآ، بازیگر فیلم Justice League، در این پروژه توسط رسانه‌ها مطرح شد که با گذشت زمان فروکش کرد. اما به‌تازگی موموآ از طریق حساب اینستاگرام خود رسما حضورش در این فیلم را تایید کرد.

جیسون موموآ با انتشار عکسی از کاراکتر فیلم The Crow در صفحه خود، نوشت که مدت زیادی منتظر این کار بوده است و با خطاب قرار دادن کورین هاردی، کارگردان فیلم، حضور خود در این پروژه را رسما تایید کرد. همچنین هاردی نیز در پاسخ به این پست، تصویر زیر را از خودش و موموآ منتشر کرد.

Jason Momoa

با وجود اینکه هنوز تاریخ اکران فیلم The Crow Reborn مشخص نشده است، اما جیمز اوبار، نویسنده کتاب The Crow و خالق این داستان، ضمن تایید حضور کورین هاردی به‌عنوان کارگردان، پیشتر اعلام کرده بود که کار پیش تولید فیلم احتمالا از فوریه ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند) آغاز خواهد شد. هاردی پیش از این، کارگردانی فیلم ترسناک The Hollow را بر عهده داشت که با نقدهای نسبتا مثبتی همراه شد. وی همچنین ساخت فیلم The Nun، اسپین آف مجموعه The Conjuring را هم بر عهده دارد.

نسخه اول فیلم The Crow در سال ۱۹۹۴ اکران شد که ضمن دریافت نقدهای خوب، با استقبال سینماروها هم روبه‌رو شد و توانست نزدیک به دو برابر بودجه خود در گیشه‌ها بفروشد. با این حال، مرگ برندان لی، پسر بروس لی و بازیگر نقش اصلی این فیلم در حین فیلمبرداری یکی از سکانس‌ها، باعث شد تا The Crow زیر سایه این حادثه ناگوار قرار بگیرد و آن‌طور که باید دیده نشود. در سال ۱۹۹۶ دنباله‌ای با نام The Crow: City of Angels نیز ساخته شد که به موفقیت قابل توجهی دست نیافت.

در پایان اگر به مطالب و فیلم‌های کمیک بوکی علاقه‌مند باشید، می‌توانید به مقاله رازها و نکات مخفی فیلم‌های کمیک بوکی Marvel هم سری بزنید و اطلاعات جالبی در این زمینه به‌دست آورید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده