نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

اولین تریلر انیمیشن The Incredibles 2 به زودی منتشر خواهد شد

پیکسار و والت دیزنی اخیرا اطلاعات اولین تیزر تریلر انیمیشن مورد انتظار شگفت انگیزان ۲ (The Incredibles 2) را ثبت کرده‌اند.

در سال ۲۰۱۵، پیکسار برای اولین بار دو انیمیشن در یک سال تولید و منتشر کرد. در این سال، در ابتدا انیمیشن Inside Out (درون بیرون) در تابستان و پس از آن انیمیشن The Good Dinosaur (دایناسور خوب) در پاییز سال ۲۰۱۵ توسط پیکسار منتشر شد. حال امسال نیز پیکسار قرار است برای دومین بار دو انیمیشن در طول یک سال منتشر کند. پیکسار در تابستان امسال انیمیشن Cars 3 (ماشین‌ها ۳) را منتشر کرد و کمتر از یک ماه دیگر نیز انیمیشن Coco (کوکو) را منتشر می‌کند که نقدها و واکنش‌های اولیه این انیمیشن خبر از یک موفقیت دیگر برای این کمپانی انیمیشن‌سازی بسیار محبوب می‌دهد.

پس از انتشار انیمیشن Coco، پیکسار آماده انتشار انیمیشن The Incredibles 2 در تابستان سال آینده میلادی می‌شود. در نمایشگاه D23 امسال که در تابستان برگزار شد، دیزنی یک تصویر مفهومی از این انیمیشن مورد انتظار را منتشر کرد. پس از آن، دیزنی یک ویدیوی کوتاه از این انیمیشن نمایش داد، اما این ویدیو هیچ‌گاه به‌صورت آنلاین رسما منتشر نشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات اولین تیزر تریلر انیمیشن The Incredibles 2 ثبت شده است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت تریلرترک منتشر کرده، دیزنی و پیکسار اطلاعات اولین تیزر تریلر این انیمیشن را ثبت کرده‌اند و این تریلر قرار است هم‌زمان با اکران انیمیشن Coco منتشر شود.

Coco

انیمیشن Coco قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال (۱ آذر) به روی پرده‌های سینما برود، اما احتمال انتشار آنلاین اولین تیزر تریلر انیمیشن The Incredibles 2 پیش از اکران این انیمیشن نیز وجود دارد. زمان این تریلر که بیشتر شبیه یک تیزر کوتاه است، حدود ۶۰ ثانیه خواهد بود، اما قطعا طرفداران پیکسار و انیمیشن انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) برای تماشای آن لحظه شماری خواهند کرد. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2، مانند قسمت اول بر عهده برد برد (Brad Bird) خواهد بود.

تابستان امسال، پیکسار فهرست رسمی صداپیشگان انیمیشن The Incredibles 2 را رسما منتشر کرد. کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر و برد برد در نقش ادنا مد، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در این انیمیشن حضور خواهند داشت و به شخصیت‌های آن زندگی خواهند بخشید.

انیمیشن The Incredibles 2 برای اکران در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده