نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳

تاریخ پخش بخش دوم فصل اول سریال Star Trek: Discovery اعلام شد

شبکه CBS تاریخ شروع پخش بخش دوم فصل اول سریال پیشتازان فضا: دیسکاوری (Star Trek: Discovery) را تایید و اعلام کرد.

یکشنبه هفته آینده قسمت نهم و پایانی بخش اول فصل اول سریال Star Trek: Discovery از شبکه استریم CBS All Access منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سرویس استریم تاریخ شروع پخش بخش دوم فصل اول این سریال را رسما تایید و اعلام کرده است. پخش بخش دوم فصل اول سریال Star Trek: Discovery قرار است از تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۷ دی امسال) با انتشار قسمت دهم این سریال آغاز شود. قسمت دهم فصل اول این سریال Despite Yourself نام دارد و شبکه CBS All Access خلاصه داستان این قسمت را منتشر کرده است. طبق این خلاصه داستان:

در حالی که خدمه فضاپیمای U.S.S. Discovery در یک منطقه ناشناخته گرفتار شده‌اند، آن‌ها مجبور هستند که خلاقیت خود را به‌دست آورند و تلاش بعدی آن‌ها این خواهد بود که برای زنده ماندن و بقا ایستادگی کنند و با نیروهای جدید و ناشناخته روبه‌رو شوند و سپس به خانه بازگردند. 

Star Trek: Discovery

در حال حاضر هشت قسمت ابتدایی فصل اول سریال Star Trek: Discovery از شبکه استریم CBS All Access در دسترس هستند و با انتشار قسمت نهم این سریال در یکشنبه شب هفته آینده، پخش بخش اول فصل اول این سریال به پایان خواهد رسید. فصل اول سریال Star Trek: Discovery در ۱۵ قسمت تولید شده که قرار است ۶ قسمت پایانی فصل اول این سریال در قالب بخش دوم منتشر شود. قسمت پانزدهم و پایانی فصل اول سریال Star Trek: Discovery در تاریخ ۱۱ فوریه ۲۰۱۸ (۲۲ بهمن امسال) از شبکه CBS All Access منتشر خواهد شد.

جیمز فرین، آنتونی رپ، میشل یئو، داگ جونز، سنیکا مارتین-گرین، شازاد لطیف، مری وایزمن و جیسون آیزکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Star Trek: Discovery حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ساخت این سریال بر عهده برایان فولر و الکس کورتزمن بوده است، ولی اوایل ماه آبان سال گذشته، شبکه CBS تایید کرد که برایان فولر دیگر سازنده سریال Star Trek: Discovery نخواهد بود، اما در نقش تهیه‌کننده اجرایی همچنان در این سریال حضور خواهد داشت. سریال Star Trek: Discovery برای فصل دوم نیز تمدید شده است. آکیوا گلدزمن، هدر کیدین، گریچن برگ، الکس کورتزمن، برایان فولر، راد رادنبری، ترور راث و آرون هاربرتز، به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Star Trek: Discovery حضور دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده