نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

کوین اسپیسی از فیلم All the Money in the World کنار گذاشته شد

کمتر از ۶ هفته تا اکران فیلم All the Money in the World، سونی پیکچرز کریستوفر پلامر را جانشین کوین اسپیسی در این فیلم کرد.

به نظر می‌رسد که مشکلات کوین اسپیسی پایانی ندارد و در یک اتفاق کاملا بی‌سابقه، او از فیلم تمام پول‌های دنیا (All the Money in the World) که قرار است حدود ۶ هفته دیگر اکران شود، کنار گذاشته شد. طبق خبری که وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی منتشر کرده، ریدلی اسکات، کارگردان این فیلم، اسپیسی را که نقش جی. پل گتی را در این فیلم بازی کرده بود، از این فیلم کنار گذاشت. کریستوفر پلامر جانشین اسپیسی در نقش جی. پل گتی در فیلم All the Money in the World خواهد شد. در طول هفته‌های گذشته، رسوایی اخلاقی اسپیسی حاشیه‌ها و مشکلات زیادی را برای این بازیگر تحسین‌شده به وجود آورده است.

فیلم All the Money in the World قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر امسال (۱ دی) اکران شود و پیش‌بینی می‌شود که فیلمبرداری دوباره این فیلم به‌زودی آغاز شود تا این فیلم در زمان تعیین‌شده به روی پرده‌های سینما برود و شانس حضور در رقابت اسکار امسال را داشته باشد. مارک والبرگ، میشل ویلیامز، رومن دوریس، چارلی پلامر و تیموتی هاتون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم All the Money in the World حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده دیوید اسکارپا، نویسنده فیلم‌هایی چون آخرین قلعه (The Last Castle) و روزی که دنیا از حرکت ایستاد (The Day the Earth Stood Still)، بوده است.

Christopher Plummer

این برای اولین بار نیست که اسپیسی به خاطر رسوایی اخلاقی اخیرش از فیلم یا سریالی کنار گذاشته می‌شود. اوایل ماه آبان، آنتونی رپ، بازیگر سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) اتهاماتی را علیه اسپیسی مطرح کرد که مربوط به حادثه‌ای در سال ۱۹۸۶ می‌شود؛ زمانی که اسپیسی ۲۶ ساله بوده است. پس از آن، اسپیسی به خاطر این اتفاق عذرخواهی کرد، اما گفت که این حادثه را به یاد نمی‌آورد.

با این حال، این پایان کار برای اسپیسی نبود و این اتفاقات باعث شد که شبکه نت فلیکس از قطع همکاری با او خبر دهد. بدین ترتیب، اسپیسی قرار نیست در فصل ششم و پایانی سریال House of Cards (خانه پوشالی) بازگرددهمچنین ساخت فیلم Gore (گور) که توسط نت‌فلیکس در دست ساخت بود، نیز لغو شده است. در این فیلم که بر اساس زندگینامه گور ویدال در دست ساخت بود، اسپیسی قرار بود نقش اصلی را بازی کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده