نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

احتمال ساخت و انتشار سریال The Lord of the Rings از شبکه آمازون

آمازون و کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره برای ساخت و انتشار سریالی بر اساس کتاب و مجموعه ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings) هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک سریال تلویزیونی بر اساس مجموعه حماسی، فانتزی و بسیار محبوب The Lord of the Rings در دست ساخت است. با این حال،‌ این سریال روزهای اولیه ساخت خود را سپری می‌کند و ممکن است که هرگز ساخته نشود. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر و مالکان دارایی جی. آر. آر. تالکین، در حال مذاکره با آمازون برای ساخت یک سریال تلویزیونی بر اساس رمان‌های ارباب حلقه‌ها هستند. ورایتی در ادامه اضافه کرد که جف بیزوس، رئیس کمپانی آمازون، شخصا در این مذاکرات حضور دارد. ورایتی در ادامه اشاره کرد که طبق شایعات به‌دست آمده، مذاکرات در مراحل اولیه در جریان است و تاکنون هیچ توافقی میان این کمپانی‌ها به‌دست نیامده است.

طبق گفته ورایتی، برادران وارنر و مالکان دارایی تالکین مذاکرات خود را با شبکه‌های کابلی و استریم دیگر برای ساخت و انتشار سریال The Lord of the Rings ادامه خواهند داد، اما از آمازون به‌عنوان کمپانی پیشتاز در این رقابت یاد شده است. با وجود این، تاکنون برادران وارنر و آمازون واکنشی رسمی به این خبر نداشته‌اند. ورایتی اضافه کرد، این بسیار کم پیش می‌آید که بیزوس شخصا در مذاکراتی که به پروژه‌های آمازون استودیو مربوط می‌شود، شرکت کند. با این حال، او احتمالا به علت اتفاقات اخیر آمازون استودیو این کار را انجام می‌دهد. اخیرا روی پرایس، رئیس آمازون استودیو به علت رسوایی اخلاقی از سمت خود استعفا داده است.

the lord of the rings sauron

همچنین جو لوئیس و کنارد ریگز از گروه برنامه‌ریزی برنامه‌های دارای فیلمنامه و بدون فیلمنامه‌ کمپانی آمازون استودیو نیز آمازون را ترک کرده‌اند. آمازون طی سال‌های اخیر سریال‌های تحسین‌شده متعددی چون Transparent، موتسارت در جنگل (Mozart in the Jungle) و مردی در قلعه‌ی بلند (The Man in the High Castle) را تولید و منتشر کرده است. ارباب حلقه‌ها یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌های سرگرمی در سراسر جهان است که هر ساله محصولات مختلفی از آن منتشر می‌شود، بنابراین جای تعجبی ندارد که این مجموعه در قالب یک سریال تلویزیونی نیز گسترش پیدا کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال The Lord of the Rings منتشر نشده است و مشخص نیست که این سریال ممکن است کدام بخش از داستان ارباب حلقه‌ها را نشان بدهد یا اینکه قرار است شاهد کدام یک از شخصیت‌های این مجموعه باشیم. همچنین اطلاعات دیگری از جمله بازیگران احتمالی، تاریخ پخش یا سازندگان احتمالی سریال نیز در دسترس نیست. با این حال، این خبر می‌تواند برای طرفداران دنیای ارباب حلقه‌ها و سرزمین میانه بسیار هیجان‌انگیز باشد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده