نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۵

نتفلیکس کوین اسپیسی را از سریال House Of Cards اخراج کرد

شبکه نت‌فلیکس در راستای اتهامات وارد شده به کوین اسپیسی، همکاری خود را به صورت کامل با این بازیگر قطع کرد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون؛ شبکه نت‌ فلیکس با اخراج کوین اسپیسی از سریال House of Cards و لغو فیلم Gore که قرار بود به بازیگری و تهیه‌کنندگی کوین اسپیسی ساخته شود، به صورت کامل همکاری خود را با این بازیگر قطع کرد. مدتی پیش بود که آنتونی رپ (بازیگر سینما و تلویزیون) کوین اسپیسی را به انجام رفتار غیراخلاقی محکوم کرد، پس از این ماجرا نیز چندین شخص دیگر کوین اسپیسی را به دلایل مشابه مورد اتهام قرار دادند. جالب است بدانید که برخی از این افراد از اعضای تیم تهیه و تولید سریال House of Cards بودند.

شبکه نت‌فلیکس نیز بیکار ننشست، آن‌ها ابتدا فصل ششم سریال House of Cards را به عنوان فصل پایانی سریال اعلام کردند، نت‌فلیکس اعلام کرد که نسخه‌های فرعی این سریال بدون حضور کوین اسپیسی ساخته خواهند شد. نت‌فلیکس اما به این موارد بسنده نکرد، بعد از گذشت چندروز نت‌فلیکس خبر از توقف تولید فصل ششم سریال خانه پوشالی داد. این شبکه همچنین یک سیستم شکایت امن برای کارمندان و بازیگران خود معرفی کرد.

حال نت‌فلیکس با انتشار یک بیانیه به صورت رسمی اعلام کرد که کوین اسپیسی از سریال House of Cards کنار گذاشته شده است و فیلم Gore به بازیگری و تهیه کنندگی کوین اسپیسی که در مراحل پایانی تولید است از شبکه نت‌فلیکس پخش نخواهد شد. نت‌فلیکس در این بیانیه چنین گفت:

نت‌فلیکس با هیچ پروژه‌ای از سریال House of Cards با حضور کوین اسپیسی همکاری نخواهد کرد. ما در راستای پخش فصل نهایی سریال به همکاری خود با کمپانی MRC ادامه خواهیم داد. ما همچنین تصمیم به لغو فیلم Gore به بازیگری و تهیه‌کنندگی کوین اسپیسی داریم.

House of Cards

[اگر فصل پنجم سریال House of Cards را ندیده‌اید، این قسمت از خبر بخش مهمی از داستان این فصل را فاش می‌کند.]

برای فهمیدن اینکه سازندگان چطور می‌خواهند کاراکتر اصلی سریال را حذف کنند باید تا شروع فصل جدید صبر کرد، البته کشتن کاراکتر نیز یکی از احتمالات نیز به شمار می‌رود. چرا که فرانک آندروود با بازی کوین اسپیسی در فصل پنجم تیر خورد و حذف کاراکتر از طریق یک داستان قتل با روند سریال نیز همخوانی دارد. از آنجایی که فصل پنجم سریال در حالی به پایان رسید که کلیر آندروود در نقش رییس جمهور ایالت متحده حاضر شده بود، اداره‌ی کشور توسط همسر رییس جمهور به قتل رسیده، می‌تواند راه حل خوبی برای سریال به نظر برسد. شخصیت کلیر آندروود با بازی رابین رایت در طول سریال با شایستگی به نمایش در آمده است، او همچنین به خوبی در کنار شوهرش در قدرت رشد کرده و دیده شده است. در حقیقت، با در نظر گرفتن اینکه فرانک در انتهای فصل پیش به صورت واضح به کلیر فهماند که اگر به او خیانت کند، او را خواهد کشت؛ ممکن است ورق برگردد و این کلیر باشد که پشت پرده‌ی حذف فرانک آندروود را می‌گرداند. با این حال اگر فرانک کشته شود، باید مطمئن باشیم که صحنه‌ی قتل او با بازی کوین اسپیسی نشان داده نخواهد شد، یا اینکه با استفاده از بازیگر جایگزین یا جلوه‌های کامپیوتری به نمایش در خواهد آمد.

در رابطه با فیلم Gore، باید بدانید که پروسه فیلم‌برداری این فیلم به اتمام رسیده است. طبق اعلام رسانه‌ها فیلم در مرحله‌ی پس از تولید قرار دارد، این یعنی فیلم در مرحله‌ی ویرایش پیش از انتشار قرار دارد. این فیلم در رابطه با یک داستان واقعی از ملاقات نویسنده آمریکایی یعنی Gore Vidal با یک مرد جوان و تاثیرات او در فکر آن مرد است. همانطور که پیش‌تر خواندید نت‌فلیکس پخش این فیلم لغو کرده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده