نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Peaky Blinders اعلام شد

شبکه بی‌بی‌سی ۲ سرانجام تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال مورد انتظار پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه BBC 2 تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Peaky Blinders را رسما تایید و اعلام کرده است. طبق گفته این شبکه، پخش فصل چهارم این سریال قرار است از روز ۱۵ نوامبر امسال (۲۴ آبان) آغاز شود. سریال Peaky Blinders قرار است حدود ۱۷ ماه پس از پایان فصل سوم، برای فصل چهارم به تلویزیون بازگردد. با این حال، این تاریخ تنها برای کشور بریتانیا است و هنوز تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Peaky Blinders در آمریکا و دیگر کشورهای جهان اعلام نشده است. کار ساخت و تولید فصل چهارم این سریال مانند سه فصل گذشته بر عهده استیون نایت بوده که کار نوشتن فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است.

در طول سه فصل گذشته سریال Peaky Blinders مشاهده کردیم که خانواده شلبی با رهبری تامی شلبی، تجارت خود را از خیابان اسمل هیت در بیرمنگام آغاز کردند و اکنون این تجارت را تا شهر لندن گسترش داده‌اند. فصل سوم این سریال که اتفاقات آن در سال ۱۹۲۴ جریان داشت، بیشتر روی مسائل شخصی شخصیت‌های سریال به‌خصوص تامی شلبی، تمرکز داشت. حال در فصل چهارم سریال Peaky Blinders و در شب کریسمس، تامی یک نامه بسیار مرموز دریافت می‌کند و متوجه می‌شود که پیکی بلایندرز در آستانه نابودی است. در حالی که دشمنان به او بسیار نزدیک هستند، تامی از خانه خود فرار می‌کند و به خیابان اسمل هیت در شهر بیرمنگام باز می‌گردد. حال مبارزه تامی شلبی و پیکی بلایندرز در این مکان برای بقا آغاز می‌شود.

Peaky Blinders

سیلین مورفی در نقش تامی شلبی، هلن مک کوری در نقش پالی گری، پاول اندرسون در نقش آرتور شلبی جونیور، سوفی راندل در نقش ایدا تورن، جو کول در نقش جان شلبی، تام هاردی در نقش آلفی سولومون، ایمی فیون ادواردز در نقش ازمه شلبی، فین کول در نقش مایکل گری، ناتاشا اوکیف در نقش لیزی استارک، شارلوت رایلی در نقش می کارلتون و ند دنی در نقش چارلی استرانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Peaky Blinders باز خواهند گشت. همچنین در فصل چهارم این سریال شاهد حضور بازیگران جدیدی از جمله آدرین برودی، آیدان گیلن و شارلی مورفی، نیز خواهیم بود.

فصل چهارم سریال Peaky Blinders مانند سه فصل اول، در ۶ قسمت تولید شده است. این سریال برای فصل پنجم نیز تمدید شده که قرار است در ۶ قسمت تولید و در تاریخ نامشخصی به‌روی آنتن برود. فصل پنجم سریال Peaky Blinders قرار است فصل پایانی این سریال باشد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده