// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

جزئیاتی تازه از داستان فیلم The Predator

توماس جین، بازیگر ریبوت فیلم The Predator نکاتی را درباره داستان فیلم مطرح کرده است که طرح کلی کار را تا حدود زیادی برای علاقه‌مندان به این مجموعه روشن می‌کند.

این مطلب بخش‌هایی از ریبوت فیلم The Predator را فاش می‌کند

 

در حالی که ریبوت فیلم دهه هشتادی غارتگر (The Predator) در تابستان سال آینده به نمایش عمومی درخواهد آمد، اما از مدت‌ها قبل گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی جزئیات داستان این اثر و همینطور نقش شخصیت‌های مختلف آن آغاز شده است. حتی از پوستر متحرک فیلم نیز طی روزهای گذشته در حاشیه نمایشگاه Brand Licensing Europe رونمایی شد که در آن تصویر نیمرخی از شخصیت بیگانه‌ی فیلم به تصویر کشیده شده است. در این میان، توماس جین، یکی از بازیگران فیلم غارتگر، نکاتی را درباره‌ی داستان فیلم مطرح کرده است که به نوعی طرح کلی کار را تا حدود زیادی برای علاقه‌مندان به این مجموعه روشن می‌کند.

توماس جین که سابقه‌ی بازی در فیلم‌های مطرحی نظیر پانیشر (The Punisher) و مه (The Mist) را در کارنامه دارد، در مصاحبه‌ی اخیر خود با وبسایت Shadow Nation اشاره کرده که تمرکز اصلی داستان Predator روی تعدادی از سربازان است که طی اتفاقاتی دچار شوک و همینطور جنون شده‌اند و توسط اتوبوسی در حال انتقال به یکی از بیمارستان‌های ارتش هستند. در بین این سربازان، شخصیتی به نام کوئین مک‌کنا حضور دارد که مدعی است سفینه‌ی موجودات بیگانه را هنگام فرود به زمین مشاهده کرده است، ولی هیچکس حاضر به پذیرش حرف‌های وی نیست. در همین حین، اتوبوس مورد حمله‌ی موجودات بیگانه قرار می‌گیرد و سربازان مجبورند تا برای نجات جانشان و همینطور نابود کردن این موجودات، نهایت تلاش خود را به کار ببندند.

 Thomas Jane

جین در ادامه‌ی صحبت‌هایش اشاره می‌کند که طرفداران این مجموعه پیش از این با غارتگران آشنا شده‌اند و موجودات بیگانه‌ی این فیلم نیز تقریبا همان چیزی هستند که آنها انتظارش را دارند. او همچنین درباره‌ی بازیگران غارتگر اظهار می‌کند که همه‌ی آنها به‌خوبی نقش خود را ایفا کرده‌اند و خود او نیز در فیلم بسیار خوب به نظر می‌رسد.

بوید هالبروک در Predator نقش شخصیت کوئین مک‌کنا را بر عهده دارد که کماندوی سابق نیروی دریایی و از اعضای نیروهای ویژه است. جیمز فرانکو نخستین انتخاب برای نقش مک‌کنا بود و در ادامه نیز قرار بود این نقش را بنیسیو دل تورو ایفا کند که او به دلیل برنامه‌ی فشرده‌اش، نهایتا از پروژه کنار کشید. جیکوب ترمبلی، نقش پسر کوئین را بازی می‌کند که مبتلا به بیماری اوتیسم است و به همین دلیل، در مدرسه مورد آزار و اذیت همکلاسی‌هایش قرار می‌گیرد. اما این کودک به دلیل توانایی مافوق طبیعی‌اش در یادگیری زبان‌های مختلف، نقشی کلیدی را در مقابله با موجودات بیگانه ایفا می‌کند. ایوان استراهوفسکی در نقش همسر سابق کوئین و مادر فرزند وی ظاهر شده است و الیویا مان نقش کیسی براکت، یک زن دانشمند را بازی می‌کند. ترونت رودز نیز در نقش نبرسکا ویلیامز به‌عنوان بهترین دوست کوئین ظاهر خواهد شد که در کنار بازیگران دیگری همچون کیگان-مایکل کی و آلفی آلن از جمله کسانی است که در طول فیلم به مبارزه با غارتگران می‌پردازند. استرلینگ کی براون نیز نقش یک مامور دولتی را ایفا می‌کند که وظیفه‌ی انتقال سربازان به بیمارستان را بر عهده دارد.

The Predator

The Predator

نسخه اصلی غارتگر به کارگردانی جان مک‌تیرنان و با بازی آرنولد شوارزنگر داستان تعدادی از کماندوها بود که برای مقابله با گروهی از مزدوران وارد جنگل‌های آمریکای مرکزی می‌شوند، ولی در این مکان با یک موجود بیگانه‌ی فضایی روبه‌رو می‌شوند که جان انسان‌ها را به فجیع‌ترین شکل ممکن می‌گیرد.

ریبوت فیلم Predator به کارگردانی شین بلک (The Nice Guys) و به نوسیندگی بلک و فرد دکر (Night of the Creeps) در تاریخ سوم آکوست ۲۰۱۸ (۱۲ مرداد ۱۳۹۷) در سینماها به نمایش درخواهد آمد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده