نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۳

احتمال ساخت سریال فرعی House of Cards

به نظر می‌رسد که نتفلیکس در نظر دارد تا یک سریال فرعی را بر اساس سریال خانه پوشالی (House of Cards) تولید و منتشر کند.

اخیرا شبکه نت فلیکس و کمپانی MRC اعلام کرده‌اند که فصل ششم سریال House of Cards، آخرین فصل این سریال محبوب و پرطرفدار خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که فصل ششم این سریال قرار نیست پایان کار این مجموعه باشد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، سریالی فرعی بر اساس سریال House of Cards در دست ساخت است. طبق خبرهای منتشر شده، شبکه نت‌فلیکس و کمپانی MRC در حال توسعه تعدادی سریال فرعی بر اساس سریال House of Cards هستند که این سریال‌ها مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کنند. تمرکز یکی از این سریال‌ها روی شخصیت داگ استمپر با بازی مایکل کلی، خواهد بود و اریک راث نیز به‌عنوان نویسنده در این پروژه حضور دارد.

راث به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در چهار فصل اول سریال House of Cards نیز حضور داشته است. دو پروژه دیگر نیز وجود دارند که مورد توجه این دو کمپانی قرار گرفته است، اما اطلاعات زیادی در مورد این دو پروژه در دسترس نیست. نت‌فلیکس و MRC تاکنون واکنش رسمی نسبت به این خبر نداشته‌اند. سریال House of Cards تاکنون نامزد بیش از ۵۰ جایزه از جوایز امی شده است و فصل ششم این سریال قرار است در سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری فصل ششم سریال House of Cards از این ماه در مریلند آغاز شده است و طبق برنامه فیلمبرداری این فصل ادامه خواهد داشت و مانند پنج فصل گذشته این فصل نیز در ۱۳ قسمت تولید و منتشر خواهد شد.

House of Cards

خرداد امسال، فصل پنجم سریال House of Cards از شبکه نت‌فلیکس منتشر شد. کوین اسپیسی در نقش فرانک آندروود و رابین رایت در نقش کلر آندروود، به‌همراه مایکل کلی، جین اتکینسون، نو کمبل، درک سیسیل، پاول اسپارکس، جوئل کینامن، جیمز مارتینز، جرالد مک‌رینی، بوریس مک‌گیور، کمپبل اسکات، پاتریشیا کلارکسون، دومینیک مک‌الیگوت، لارس میکلسن، کیم دیکنز و دامیان یانگ، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال House of Cards حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سال گذشته، بیو ویلیمون، تهیه‌کننده، خالق، نویسنده و سازنده سریال House of Cards، اعلام کرد که پس از پخش فصل چهارم این سریال، این مجموعه را برای همیشه ترک خواهد کرد. کار ساخت فصل پنجم سریال House of Cards نیز بر عهده ملیسا جیمز گیبسون و فرانک پاگلیشا بوده است. کویسن اسپیسی، اریک راث، دیوید فینچر، جوشوآ دونن، اندرو دیویس، دانا برونتی، رابین رایت، مایکل دوبس، دیوید منسان، جان دیوید کالز، دانیل مینهان و جان منکیویچ، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال House of Cards حضور داشته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده