نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

سریال House of Cards پس از فصل ششم به پایان می‌رسد

پس از جنجال‌های چند روز گذشته، شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل ششم سریال House of Cards، آخرین فصل این سریال خواهد بود.

پس از افشای مشکلات اخلاقی کوین اسپیسی، شبکه نت فلیکس و کمپانی MRC اعلام کردند که ساخت و ادامه پخش سریال خانه پوشالی (House of Cards) لغو شده است. این دو کمپانی با انتشار بیانیه‌ای مشترک این خبر را تایید و اعلام کردند که عمیقا با آنتونی رپ، بازیگر سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری)، احساس همدردی می‌کنند. در حال حاضر، فیلمبرداری و تولید فصل ششم سریال House of Cards در حال انجام است که انتظار می‌رود فصل ششم این سریال که آخرین فصل آن نیز خواهد بود، در سال ۲۰۱۸ از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود. در بخشی از بیانیه منتشر شده، نت‌فلیکس و MRC از تیم تولید و بازیگران سریال House of Cards کاملا حمایت کرده‌اند:

در پاسخ به اتفاقات چند روز اخیر، مدیران اجرایی هر دو کمپانی ما به بالتیمور، محل فیلمبرداری سریال سفر و با بازیگران و اعضای تیم تولید سریال ملاقات کردند تا آن‌ها اطمینان حاصل کنند که هنوز از طرف ما حمایت کامل می‌شوند و احساس امنیت و آرامش کنند.

House of Cards

همانطور که پیش از این برنامه‌ریزی شده بود، کوین اسپیسی، بازیگر نقش فرانک آندروود در حال حاضر در محل فیلمبرداری و تولید فصل ششم سریال House of Cards حضور ندارد. با این حال، وب‌سایت ددلاین با انتشار خبری اعلام کرد که نت‌فلیکس و MRC پیش از این نیز تصمیم گرفته بودند که ادامه ساخت سریال House of Cards را لغو کنند و فصل ششم این سریال، فصل پایانی آن باشد، اما این خبر را اکنون و همزمان با اتفاقات چند روز اخیر منتشر کرده‌اند. اسپیسی نیز با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود از آنتونی رپ عذرخواهی کرده و گفته که از شنیدن داستان او بسیار وحشت‌زده شده است. با این حال، اسپیسی گفت که او این حادثه را به یاد نمی‌آورد، اما عمیقا از رپ به‌خاطر این رفتار نامناسب عذرخواهی می‌کند.

کوین اسپیسی برای بازی در فیلم The Usual Suspects (مظنونین همیشگی) و فیلم American Beauty (زیبایی آمریکایی)، برنده جایزه اسکار شده و برای بازی در سریال House of Cards جایزه گلدن گلوب را دریافت کرده است. با این حال، ددلاین اضافه می‌کند که ممکن است بر اثر این اتهام، ساخت فیلم Gore (گور) که توسط نت‌فلیکس در دست ساخت است، نیز لغو شود. در این فیلم که بر اساس زندگینامه گور ویدال در دست ساخت است، اسپیسی قرار است نقش اصلی را بازی کند.

House of Cards

اولین فصل سریال House of Cards در سال ۲۰۱۳ از شبکه نت‌فلیکس منتشر و این سریال خیلی زود به یکی از محبوب‌ترین محصولات این شبکه و سریال‌های تلویزیونی تبدیل شد. تاکنون ۵ فصل از این سریال منتشر شده است و فصل ششم این سریال نیز مراحل ساخت خود را سپری می‌کند. علاوه بر اسپیسی، رابین رایت نیز نقش کلر آندروود را در سریال House of Cards بازی می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده