نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

ساخت انیمیشن The Addams Family آغاز شد

کمپانی MGM از آغاز مراحل ساخت انیمیشن سینمایی خانواده آدامز (The Addams Family) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی Cinesite Studios که در شهر ونکوور کانادا واقع است، از شروع مراحل ساخت و تولید انیمیشن The Addams Family خبر داد. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این استودیو کار روی این انیمیشن را آغاز کرده و اکنون در حال کار روی جلوه‌های بصری دیجیتالی این پروژه است. هفته گذشته اعلام شد که کنراد ورنن، کارگردان انیمیشن Sausage Party (سوسیس پارتی)، کارگردانی انیمیشن The Addams Family را بر عهده گرفته است. او بیشتر در نقش دستیار کارگردان در انیمیشن‌های مختلف حضور داشته و قرار است تهیه کنندگی انیمیشن The Addams Family را نیز بر عهده داشته باشد.

کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Addams Family بر عهده پاملا پتلر، نویسنده انیمیشن‌هایی چون خانه هیولا (Monster House)، عروس مرده (Corpse Bride) و 9، خواهد بود و ورنن در کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن به پتلر کمک خواهد کرد. انیمیشن The Addams Family قرار است یک بازسازی سینمایی براساس این مجموعه قدیمی و محبوب تلویزیونی باشد. سریال The Addams Family طی سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۶ به‌روی آنتن رفت و در سال ۱۹۹۱، فیلم The Addams Family به‌روی پرده‌های سینما رفت که این مجموعه بیشتر برای نسخه سینمایی آن شناخته شده است.

مدت زیادی است که خبرهایی مبنی بر ساخت یک انیمیشن سینمایی براساس خانواده آدامز شنیده می‌شد و حتی در سال ۲۰۱۰ شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه تیم برتون قرار است کارگردانی انیمیشن The Addams Family را بر عهده بگیرد. در نهایت کمپانی MGM حق ساخت این مجموعه را بدست آورد و مراحل پیش تولید این انیمیشن رسما آغاز شد. کمپانی Cinesite Studios بیشتر برای ساخت جلوه‌های ویژه فیلم‌های مطرحی چون روز استقلال: بازخیز (Independence Day: Resurgence)،  از گور برخاسته (The Revenant)، مردان ایکس: روزهای گذشته آینده (X-Men: Days of Future Past) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) شناخته شده است.

هنوز تاریخی برای اکران انیمیشن The Addams Family اعلام نشده و تاکنون کمپانی MGM اعضای صداپیشگان خانواده آدامز در این انیمیشن را انتخاب و معرفی نکرده است.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده