// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰

اپیزودِ ویژه‌ ی سریال «شرلوک» در لندن ویکتوریایی جریان دارد

به تازگی یکی از خالقان سریال «شرلوک» تایید کرده که اپیزود ویژه‌ی کریسمس سریال، داستان را به لندن دوره‌ی ویکتوریا می‌برد. همراه زومجی باشید.
سریال «شرلوک» چند سالی است که بخاطر هدایت و نگاه مدرن، تند و تیز و هوشمندانه‌ی خالقان‌اش، استیون موفات و مارک گیتیس به داستان‌های کلاسیک کاراگاهی سِر آرتور کونان و همچنین هنرنمایی درگیرکننده‌ی بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش دستیارش، جان واتسون، محبوب شده است و تماشاگران بسیاری را جذب خود کرده است. همانطور که می‌دانید، سریال «شرلوک»، قصه‌های این کاراگاه چیره‌دست و پرونده‌هایش را به قرن بیست و یکم منتقل کرده است. اما اگر دوست دارید ماجراهای شرلوک را در همان لندنِ اورجینالِ تاریک و گرفته‌ی اوایل قرن بیستم ببینید، خوشحال باشید که استیون موفات به تازگی در مصاحبه‌ای که با سایت اینترتینمنت ویکلی داشته است، تایید کرده که اپیزود‌ ویژه‌ی کریسمس «شرلوک» در دوره‌ی ویکتوریایی لندن جریان خواهد داشت. او دراین‌باره می‌گوید:
این اپیزود ویژه ربطی به داستان اصلی ندارد. ما اگر فرصت ساخت این اپیزود ویژه را نداشتیم، اصلا سمت این داستان و نحوه‌ی روایت‌اش نمی‌رفتیم. این قسمت جزیی از فصل‌های سه‌اپیزودی‌مان نیست. خب، ما قصد داشتیم این داستان را به صورت ویکتوریایی تعریف کنیم. اما حتما می‌بایست آن را در قالب یک اپیزود ویژه تولید می‌کردیم تا از بقیه‌ی سریال جدا باشد. این اپیزود یک‌جورهایی دنیای خودش را دارد.
موفات همچنین اضافه کرد که این اپیزود «تقریبا کاملا تمام شده» و از چیزی که درآمده راضی است. فعلا تاریخ پخش آن مشخص نشده، اما انتظار می‌رود، افتتاحیه‌اش در بریتانیا در ماه دسامبر باشد. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا برای این دیدار شرلوک و دکتر واستون در شکل و شمایلِ قدیمی‌شان هیجان‌زده هستید؟ منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده