نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰

خالق Walking Dead: فیلم‌های مارول با کیفیت تر و بهتر از فیلم‌ های DC است

رابرت کرکمن، خالق سری The Walking Dead در صحبت‌های خود در کنفرانس تعاملی سالانه فیلم و موسیقی که در آستین برگزار شد از عملکرد دو کمپانی مارول و DC در بخش سینما و تلویزیون صحبت کرد و نظر خود را راجع به عملکرد این دو کمپانی و برتری آن‌ها نسبت یه یکدیگر بیان کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
کرکمن در صحبت‌های خود با طرفداران و شوخی‌های خود در رابطه با این‌که دو کمپانی در کار خود بسیار بد عمل می‌کنند، سمت مارول را در اجرای بهتر در دنیای سینما و تلویزیون گرفت:
فکر کنم اگر کسی بگوید مارول این سال‌ها کار‌های بزرگ زیادی را انجام نداده اشتباه می‌کند. سورپرایزی که مارول با فیلم Iron Man و حضور ساموئل جکسون به معرض نمایش گذاشت واقعا عالی بود. فیلم Iron Man بسیار خوب بود و در انتهای آن اکثر بینندگان شگفت‌زده شده بودند.
در طرفی دیگر و براساس صحبت‌های کرکمن، نحوه‌ی عملکرد مارول در فیلم‌های خود اصولی‌تر از دی سی است:
پس از معرفی ساخت فیلم Superman، فکر کنم اعلام این خبر که در حال ساخت فیلم Justice League هستید با این‌‌که عالی است اما صحیح نیست. فکرکنم اعلام خبر ساخت فیلم Justice League از سوی دی‌سی کار درستی نبود و همین مسئله آن‌ها را از مارول عقب می‌اندازد. انجام این کار اصولی نیست و زمانی که فیلم Batman vs. Superman روی پرده‌های سینما برود، بررسی‌های موشکافانه‌ای روی آن انجام خواهد شد. اگر دی‌سی اعلام نمی‌کرد که اعضای گروه لیگ عدالت در این فیلم حضور پیدا خواهند کرد و تنها از نقشه‌های خود برای آن‌ها می‌گفت، زمانی که فیلم روی پرده‌ها می‌رفت مردم هیجان‌زده و خوشحال‌تر می‌شدند.
Batman v Superman Dawn Of Justice (1) کرکمن در ادامه‌ی صحبت‌های خود از کارهای عجیب و غریب کمپانی‌های دی سی و مارول صحبت کرد:
اگر به من نمی‌گفتند مرد عنکبوتی در فیلم کاپیتان آمریکا حضور پیدا خواهد کرد، فکر کنم زمانی که خودم این صحنه را تماشا می‌کردم شگفت‌زده‌تر می‌شدم. فکرکنم این دو کمپانی بزرگ فراموش کردند سورپرایز کردن مخاطب یکی از ارکان اصلی کار آن‌هاست. حضور آکوامن در فیلم Batman vs. Superman بسیار عالی است و می‌دانم که عالی عمل خواهد کرد، اما اگر از حضور او به من خبر نمی‌دادند هیجان آن بیشتر می‌شد.
نظر شما در رابطه با صحبت‌های کرکمن در رابطه با مشکلات و تفاوت‌های دو کمپانی DC و Marvel چیست؟ منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده