// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۰

ظاهرا «داستان‌ اسباب‌ بازی۴» آن چیزی که انتظارش را دارید، نخواهد بود

«داستان اسباب‌بازی ۴» قرار نیست راه سه‌گانه‌ی قبلی را پیش بگیرد.

مدتی پیش در خبری خوشحال‌کننده، ساخت قسمت چهارم انیمیشن «داستان اسباب‌بازی» تایید شد. اکنون طبق گفته‌ی رییس استودیوی پیکسار، جیم موریس، «داستان اسباب‌بازی ۴» قرار نیست راه سه‌گانه‌ی قبلی را پیش بگیرد، بلکه به جای کند و کاوِ در رابطه‌ی بین بچه‌ها و اسباب‌بازی‌هایشان، این‌بار سازندگان قرار است از طریق قهرمانانِ عروسکی‌مان یک کمدی/رمانتیک ارائه کنند. همچنین براساس گفته‌ی موریس، این حرکت ممکن است آغازگر سه‌گانه‌ی تازه‌ای برای این مجموعه باشد. ولی درنهایت این به دیدگاه کارگردان بستگی دارد.

او دراین‌باره می‌گوید:

فیلم سوم خیلی زیبا به پایان رسید و یک سه‌گانه را کامل کرد. فکر می‌کنم نسخه‌ی چهارم دیگر بخشی از این سه‌گانه نیست. این یکی داستانی جداگانه دارد که نمی‌دانم آیا ادامه‌دار می‌شود یا نه. ما اصولا هرگز با چنین دیدگاهی پروژه‌هایمان را کلید نمی‌زنیم.

این ادامه‌ای بر پایان «داستان اسباب‌بازی۳» نیست، آره، تا یک‌جاهایی اینگونه خواهد بود، اما محوریت موضوع، یک داستان عاشقانه‌ی کمدی رمانتیک خواهد بود. این نسخه تمرکزش روی تعامل بین کاراکترها و بچه‌ها نیست. فکر می‌کنم فیلم خیلی خوبی از آب در خواهد آمد.

اینطور که به نظر می‌رسد برای اولین‌بار رابطه‌ی بین اندی و عروسک‌ها به گوشه رانده خواهد شد و نویسندگان همان‌طور که در انیمیشن‌های کوتاه‌شان نشان داده‌اند، تنها و تنها روی اسباب‌بازی‌ها زوم خواهند کرد. ظاهرا فیلمنامه درحال تغییر و تحول است و در بازنویسی سوم‌اش به سر می‌برد. در این بین، موریس درباره‌ی اینکه «داستان‌اسباب‌بازی ۴» فقط برای بدست آوردن پول بیشتر ساخته می‌شود، گفته چنین چیزی اصلا حقیقت ندارد و پیکسار به سادگی ایده‌ی «غیرقابل‌مقاومتی» داشته که نمی‌توانسته بی‌خیال آن شود.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده