// یکشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰

کاراکتر «هاوک‌آی» به جمع قهرمانان Captain America: Civil War اضافه شد

بعد از «اونجرز: دوران اولتران»، بلاک‌باستر دیگری که بیشتر از هرچیزی طرفداران دنیای سینمایی مارول را هیجان‌زده و گوش به زنگ کرده است، «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» است که قرار است به احتمال فراوان رابطه‌ی بین این قهرمانان را وارد دوره‌ی جدیدی کند و جلوه‌ی دیگری از آنها را به نمایش بگذارد.

زیرا همانطور که از اسم فیلم هم مشخص است، نبرد اصلی مربوط به دایره‌ی اصلی گروه اونجرز می‌شود. جایی که کاپیتان امریکا و مرد آهنی بعد از جریاناتی روی هم سلاح می‌کشند و تنش متفاوتی را به تصویر می‌کشد. حالا در این میان، در «جنگ داخلی» فقط شاهد کاپیتان امریکا و مرد آهنی نیستیم،  بلکه درکنار بیوه‌ی سیاه (اسکارلت جوهانسون) و فالکون (آنتونی مکی) که قبلا حضورشان در فیلم اعلام شده بود، به تازگی مشخص شده که هاوک‌آی (جرمی رنر) نیز در «کاپیتان امریکا ۳» حضور خواهد داشت. این درحالی است که کاراکتر بلک پنتر (چادویک بوزمن)، هم نمایش اولیه‌ی خودش را از این فیلم آغاز خواهد کرد و قدم در دنیای سینمایی مارول می‌گذارد. جرمی رنر در مصاحبه‌ای که با هالیوود ریپوتر داشته دراین‌باره می‌گوید:

همین بهار فیلمبرداری «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» را شروع می‌کنیم و بعد از آن در اوایل ماه ژوئن یک‌راست می‌روم سراغ فیلم «داستان زندگی تو» (Story of Your Life).

«داستان زندگی تو» درامی علمی‌خیالی است که در کنار جرمی رنر، امی آدامز هم در آن بازی می‌کند و کارگردانی‌اش هم برعهده‌ی کارگردان فیلم «محبوسان» (Prisoners) یعنی دنیس ویلنو است. جالب است بدانید بعد از توافق سونی با مارول بر سر مرد عنکبوتی، ما شاهد حضور بازیگر جدید این شخصیت در جنگ‌ داخلی خواهیم بود. مرد عنکبوتی یکی از شخصیت‌های محوری کمیک جنگ داخلی است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده