نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

گیرمو دل تورو یک سال از کارگردانی کناره گیری می کند

گیرمو دل تورو اعلام کرد که برای یک سال از فعالیت در سمت کارگردانی کناره گیری خواهد کرد.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، گیرمو دل تورو، کارگردان فیلم The Shape of Water (شکل آب) اعلام کرده است که برای یک سال از کارگردانی هر نوع فیلم یا سریالی کناره‌گیری می‌کند. در جریان یک مصاحبه که در هتلی در شهر مورلیا کشور مکزیک انجام شده، او به افراد حاضر در این مصاحبه گفت که وی یک سال به استراحت نیاز دارد. دل تورو گفت:

من همیشه یک سال را برای انجام مطالعات و یک سال را برای کارگردانی در نظر می‌گیرم. من قصد داشتم که فیلم Fantastic Voyage (سفر فوق العاده) را کارگردانی کنم، اما پس از ساخت فیلم The Shape of Water، من احساس کردم که به یک توقف و مکث کوتاه نیاز دارم. 

Guillermo del Toro

دل تورو در ادامه گفت که کار ساخت فیلم The Shape of Water به پایان رسیده است و این فیلم در تاریخ ۱ دسامبر امسال (۱۰ آذر) اکران خواهد شد. او در ادامه در مورد دیگر پروژه‌های خود صحبت کرد و در مورد آن توضیحاتی را به اشتراک گذاشت. دل تورو در ادامه افزود:

من دو پروژه با برتا ناوارو دارم که در حال مطالعه روی آن هستیم. ما در مورد تولید یک فیلم با پاتریشیا ریگن صحبت می‌کنیم که در حال حاضر نام این فیلم را نمی‌توانم بگویم، اما او یک کارگردان فوق العاده است و شخصیت بسیار خوبی دارد. او از آن دسته نویسنده-کارگردان‌هایی است که می‌تواند یک ساختار قوی و محکم را برای فیلم خود تولید کند که این موضوع باعث می‌شود به او کمک کند تا آن چرا را که به آن علاقه‌مند است، روایت کند.

Guillermo Del Toro

دل تورو در ادامه گفت که او هنوز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Silver (نقره) را که قرار است یک فیلم سیاه و سفید باشد، به پایان نرسانده است. این فیلم قرار است داستان یک کشتی گیر مکزیکی را روایت کند که تصمیم می‌گیرد سیاستمداران کشورش را که خون آشام هستند، از بین ببرد. دل تورو همچنین اضافه کرد که خبرهایی در مورد فصل دوم سریال Trollhunters (شکارچیان ترول) دارد، اما او در حال حاضر نمی‌تواند در مورد فصل دوم این سریال انیمیشنی که از شبکه نت فلیکس پخش می‌شود، صحبت کند. او گفت:

بله خبرهایی در مورد این سریال انیمیشنی وجود دارد، اما اگر اکنون من چیزی بگویم، نت‌فلیکس من را خواهد کشت. طی ۴ هفته آینده منتظر خبرهای جدیدی از سریال Trollhunters باشید.

Guillermo del Toro in Hellboy

پیش از این قرار بود فیلمبرداری و تولید بازسازی فیلم Fantastic Voyage از بهار سال ۲۰۱۸ آغاز شود، اما به‌دلیل تداخل با برنامه‌های دل تورو، زمان شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم تا پاییز سال ۲۰۱۸ عقب افتاده است و اعلام شد که این فیلم قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۰ اکران شود. فیلم Fantastic Voyage در سال ۱۹۶۶ به کارگردانی ریچارد فلایشر و با بازی بازیگرانی چون استیون بوید، راکل ولچ،ادموند اوبرایان، دونالد پلیسنس و آرتور کندی، به‌روی پرده‌های سینما رفت. پیش از این از رولاند امریش، پل گرینگرس و شاون لوی به‌عنوان کارگردان‌های احتمالی، هیو جکمن و ویل اسمیت به‌عنوان بازیگران احتمالی و شین سالرنو، لاتا کیلوگریتیز، کورمک و مریان ویبرلی به‌عنوان نویسندگان احتمالی بازسازی فیلم Fantastic Voyage نام برده می‌شدند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده