نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

شبکه Showtime قصد ساخت سریال The Kingkiller Chronicle را دارد

شبکه کابلی شوتایم قصد دارد یک سریال با اقتباس از مجموعه کتاب‌های The Kingkiller Chronicle بسازد.

شبکه کابلی Showtime (شوتایم) یک همکاری مشترک با لین مانوئل میراندا، خالق مجموعه همیلتون، برای تهیه سریال The Kingkiller Chronicle را آغاز کرده است. این سریال یک اقتباس از مجموعه کتاب‌های The Kingkiller Chronicle خواهد بود و میراندا علاوه بر تهیه‌کنندگی اجرایی، مسئولیت تهیه موسیقی این سریال را هم بر عهده خواهد داشت.

این سریال یک اقتباس از کتاب‌های پاتریک راتفوس خواهد بود. در داستان این رمان‌ها، یک جادوگر ناشناخته به نام Kvothe به یک وقایع‌نگار مسائلی در رابطه با زندگی‌اش می‌گوید. این سریال به وقایع قبل از کتاب اول مجموعه یعنی The Name of The Wind خواهد پرداخت.

 شبکه شوتایم در توضیح این اقتباس چنین آورده است:

سریال The Kingkiller Chronicle در رابطه با یک ماجراجویی جذاب در دنیای شگفت‌آور «تمرانت» خواهد بود. این سریال تماشاگران را در دنیایی پر از قهرمان‌های غیر منتظره، مکان‌های جادویی و نیروهای تاریک غرق خواهد کرد.

لین مانوئل میراندا در رابطه با این پروژه گفت:

شوتایم همیشه از داستانگویی‌های قوی حمایت کرده است. مجموعه The Kingkiller Chronicle نوشته‌ی راتفوس یکی از بهترین داستانگویی‌هایی را که تاکنون خوانده‌ام دارا است. من واقعا نمی‌توانم بیشتر از این برای به تصویر کشیدن دنیای شگفت‌انگیز «تمرانت» صبر کنم.

علاوه بر حضور میراندا به‌عنوان تهیه‌کننده، جان راجرز با سابقه کار در پروژه‌هایی چون The Librarians و Leverage نیز به‌عنوان تهیه‌کننده به این پروژه اضافه خواهد شد.

گری لوین، مدیر برنامه‌ریزی شبکه کابلی شوتایم، هم در رابطه با این پروژه صحبت‌هایی داشت. لوین گفت:

این سریال به تهیه‌کنندگی میراندا و راجرز، شبکه شوتایم را وارد یک مسیر قوی و واحد خواهد کرد. ما بیش از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا این تیم بااستعداد با استفاده از جادوی مجموعه ما را به دنیای جدیدمان منتقل کند.

سریال The Kingkiller Chronicle در ابتدا در سال ۲۰۱۵ معرفی شد، در همان سال نیز پروسه‌ی توسعه‌ی آن توسط کمپانی Lionsgate آغاز شد و میراندا نیز از سال ۲۰۱۶ به تیم تهیه این سریال اضافه شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده