نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۶

نائومی واتس بازیگر اصلی فیلم The Wolf Hour خواهد بود

نائومی واتس به‌عنوان بازیگر اصلی فیلم تریلر و روانشناسانه The Wolf Hour انتخاب شد.

ستاره بریتانیایی فیلم Mulholland Drive (جاده مالهالند) قرار است ایفاگر نقش شخصیت اصلی فیلم تریلر و روانشناسانه The Wolf Hour (ساعت گرگ) باشد. داستان این فیلم در زمان خاموشی سراسری شهر نیویورک در سال ۱۹۷۷ که ۴۸ ساعت به طول انجامید روایت خواهد شد. کارگردان و نویسنده فیلم The Wolf Hour آلیستر بنکس گریفین خواهد بود و این فیلم دومین فیلم این کارگردان بعد از فیلم Two Gates of Sleep (دو دروازه خواب) محصول سال ۲۰۱۰ خواهد بود.  

داستان این فیلم در مورد شخصیتی مهم و فعالی اجتماعی به نام جون لِی در دهه ۶۰ است. این شخصیت در اواخر دهه ۷۰ با مشکلات روحی شدیدی مواجه می‌شود. در این فیلم می‌بینیم که نیرویی شکنجه‌گر و عذاب‌دهنده جون لِی را وادار می‌سازد تا با شیاطین درونش مبارزه کند و این اتفاق در زمانی رخ می‌دهد که برق سراسر شهر نیویورک قطع شده است و ۴۸ ساعتی این شهر در تاریکی مطلق به سر می‌برد. قطعی سراسری برق شهر نیویورک در سال ۱۹۷۷ رخ داد و در واقع ماجرایی حقیقی است و این شرایط سخت دو روز به طول انجامید و طی این زمان اتفاقات زیادی در این شهر رخ داد؛ از تاراج و دزدی اموال عمومی گرفته تا آسیب به وسایل شهری، تخریب معابر و فروشگاه‌ها و همچنین ایجاد حریق و آتش‌سوزی تعمدی با نیت ایجاد آشوب در شهر. خسارات مالی وارد شده به اماکن شهری در آن دو روز چیزی حدود ۳۰۰ میلیون دلار بود.

Blackout

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر، نائومی واتس برای ایفای نقش اصلی فیلم The Wolf Hour انتخاب شده است. نائومی واتس علاوه بر بازی در این فیلم، در کنار فیلیپه دیه‌پا و گرت فنلی از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم The Wolf Hour خواهد بود. از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم می‌توان به تارین نیگل از کمپانی Big Picture، لیندا موران از کمپانی Belladonna Production، فرد برگر، برایان کاوانا جونز و بیلی کانوی آنجلویک از کمپانی Automatik، بردلی پیلز از کمپانی Bradley Pilz و همچنین گابریالا نادیگ اشاره داشت. فیلم The Wolf Hour قرار است از اواخر پاییز سال جاری وارد مراحل اولیه تولید شود.  

Naomi

آلیستر بنکس گریفین کار خود را با ساخت فیلم درام Two Gates of Sleep شروع کرد. داستان این فیلم در مورد دو برادر بود که برای انجام آخرین درخواست مادر از دست‌داده خود تصمیم به سفر به رودخانه می‌سی‌سی‌پی می‌گیرند. فیلم Two Gates of Sleep نامزد بخش دوربین طلایی جشنواره فیلم کن سال ۲۰۱۰ نیز شد. جایزه دوربین طلایی یکی از جایزه‌های جشنواره فیلم کن است و در زمان مراسم اختتامیه جشنواره توسط هیئت داوران مستقل ارائه می‌شود. در آن سال فیلم Año Bisiesto (سال کبیسه) به کارگردانی مایکل روی و محصول کشور مکزیک برنده این جایزه شد. آلیستر بنکس گریفین اصالتاً اهل ناحیه بروکلین شهر نیویورک است و این مرتبه شانس فیلمسازی در شهر خود را دارد. فیلم The Wolf Hour قرار است موشکافانه به موضوع قطعی برق دو روزه شهر نیویورک و اتفاقات پیرو این حادثه بپردازد و البته نائومی واتس نیز داستان خود را در این بستر پرتنش خواهد داشت و این شانس را دارد که با بازی در این نقش یک‌بار دیگر یکی از آن نقش‌های به‌یادماندنی خود را ارائه دهد.

بازی در شاهکار سینمایی دیوید لینچ، فیلم Mulholland Drive، و ایفای نقش شخصیت دوگانه بتی/دیان، نائومی واتس را برای بازی در فیلم‌های تیره‌وتار تبدیل به فولادی آبدیده کرده است  

نائومی واتس سال شلوغی را پشت سر گذاشته است. وی در فیلم The Book of Henry (کتاب هنری) کالین ترورو ایفای نقش کرد که البته این فیلم اصلاً موفق نبود و نقدهای خوبی را به هیچ عنوان از منتقدین دریافت نکرد. بودجه ساخت فیلم The Book of Henry حدود ۱۰ میلیون دلار بود و حتی از پس تأمین همین بودجه محدود نیز برنیامد و تنها ۴.۵ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. نائومی واتس در فیلم Glass Castle (قلعه شیشه‌ای) دستین دنیل کریتون نیز حضور داشت که فیلم بدی از آب درنیامد. از دیگر بازیگران معروف این فیلم مستقل می‌توان به بری لارسن، وودی هارلسن و مکس گرین‌فیلد اشاره داشت. این بازیگر بریتانیایی در سریال Gypsy (کولی) شبکه نتفلیکس به ایفای نقش پرداخت که البته این سریال تبدیل به یکی از پروژه‌های کنسل‌شده نتفلیکس شد. نائومی واتس با کارگردان مورد علاقه خود، یعنی دیوید لینچ در فصل جدید سریال Twin Peaks (توئین پیکس) نیز همکاری داشت. وی قرار است سال آینده در کنار دیزی ریدلی در فیلم Ophelia (اوفلیا) نقش‌آفرینی کند. دیزلی ریدلی در این فیلم نقش اوفلیا، معشوقه هملت را بر عهده خواهد داشت.   

نائومی واتس به‌خوبی امتحان خود را برای بازی در فیلم‌های روانشناسانه و ترسناک پس داده است و از معروف‌ترین فیلم‌های ترسناکی که این بازیگر در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است می‌توان به The Ring (حلقه)، Shut In (محبوس‌شده)، Children of the Corn IV: The Gathering (کودکان ذرت ۴: جمع آوری) و Funny Games (بازی‌های مضحک) اشاره داشت. لازم به گفتن نیست که بازی در شاهکار سینمایی دیوید لینچ، فیلم Mulholland Drive، و ایفای نقش شخصیت دوگانه بتی/دیان، نائومی واتس را برای بازی در فیلم‌های تیره‌وتار تبدیل به فولادی آبدیده کرده است. در فیلم The Wolf Hour هم نائومی واتس و هم شهر نیویورک با فضای تاریکی روبه‌رو خواهند شد و باید با اهریمنان درونی خود مبارزه‌ای رودررو داشته باشند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده