نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

دنباله فیلم Justice League در حال تولید است

جی کی سیمونز، بازیگر محبوب هالیوود، عنوان کرد که دنباله فیلم لیگ عدالت (Justice League) در حال حاضر در حال طی کردن مراحل تولید و توسعه خود است.

تا چند وقت اخیر صحبت‌های خیلی زیادی درباره اینکه به احتمال زیاد بعد از اکران فیلم Justice League (لیگ عدالت)، دیگر قرار است اهمیت کمتری به دنیای سینمایی دی سی داده شود و دیگر کمتر برای فیلمسازی به سراغ این دنیای سینمایی بروند وجود داشت. اما حالا به نظر می‌رسد که اصلا اینطور نیست و بر اساس گزارش‌های جدید مثل اینکه اتفاقاتی بر خلاف این حرف قرار است رخ بدهد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جی کی سیمونز، بازیگر محبوب نقش کمیسر جیمز گوردون در فیلم لیگ عدالت، در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که تیم تولید در حال حاضر در حال کار کردن روی فیلمنامه قسمت دوم این اثر است.

زمانی که فیلم Wonder Woman (واندر وومن) روی پرده سینماها به اکران عموم درآمد و توانست به موفقیت‌هایی باورنکردنی دست پیدا کند، گزارش‌های مختلفی منتشر شد، مبنی بر اینکه که کمپانی برادران وارنر و کمپانی دی سی فکرهای جدیدی در سر دارند. در این گزارش‌ها عنوان شده بود که این دو کمپانی قصد دارند که بعد از اکران فیلم Justice League، اهمیت کمتری به دنیای سینمایی دی‌سی بدهند و بیشتر به سراغ ساخت فیلم‌های مستقلی بروند که تقریبا ارتباط خاصی با دنیای سینمایی و فیلم‌های گذشته آن ندارد و محوریت آنها شخصیت‌های مورد علاقه ما است. با این حال در طی مصاحبه‌ای که گزارشگر سایت خبری توتال فیلم به‌تازگی با جی کی سیمونز تنظیم کرده بود، سیمونز درباره آماده شدن برای نقش کمیسر جیمز گوردون صحبت کرد. او در این مصاحبه اعلام کرد که تیم تولید و البته نویسندگان در حال نوشتن اسکریپت و فیلمنامه قسمت دوم فیلم لیگ عدالت هستند.

وی در این مصاحبه اینگونه عنوان کرد که کمیسر گوردون تقریبا در تمامی صحنه‌ها یک کت و بارونی مشابه به تن دارد و از آنجایی که بتمن و شخصیت‌های اصلی داستان تقریبا در تمامی صحنه‌های فیلم هستند و هیجان را با خود به ارمغان می‌آورند، پس او نمی‌تواند به طور دقیق به صحنه‌ای اشاره کند تا مخاطبان متوجه شوند که آیا این صحنه جدید است یا متعلق به آثار قبلی مانند قسمت اول لیگ عدالت است. اما او با اطمینان خاصی اعلام کرد که فیلمنامه لیگ عدالت و فیلم The Batman (بتمن) توسط نویسندگان در حال نوشته شدن است. سیمونز در ادامه بیشتر در این باره توضیح داد و گفت:

لیگ عدالتی که در ماه نوامبر سال جاری به روی پرده سینماها خواهد رفت اولین قسمت است و ما به‌شدت امیدواریم که قسمت‌های دیگری هم وجود داشته باشد. آنها مشغول کار کردن روی اسکریپت و فیلمنامه فیلم اختصاصی بتمن و البته قسمت دوم فیلم لیگ عدالت هستند. در این سری آثار قرار است شخصیت کمیسر گوردون با چهره و بازی من به صورت واقعی تجسم شود. من در این آثار و مخصوصا لیگ عدالت آنقدر نقش حیاتی ندارم و کارهای خاصی لازم نیست انجام دهم.

Commissioner Gordon

حرف‌های سیمونز در این مصاحبه پاسخ و توضیح خیلی خوبی خطاب به طرفدارانی بود که درباره آینده دنیای سینمایی دی‌سی و همچنین قسمت‌ بعد فیلم لیگ عدالت نگرانی خیلی زیادی داشتند. همچنین از گفته‌های او می‌توانیم به این نتیجه برسیم که آنها امیدوارند که بتوانند یک سه‌گانه با محوریت شخصیت‌های لیگ عدالت بسازند و به اکران عموم دربیاورند. جی کی سیمونز در ادامه مصاحبه خود به این موضوع پرداخت که چه شد که تصمیم گرفت نقش نمادین کمیسر گوردون را بپذیرد و این شخصیت را بازی کند:

کمیسر گوردون شخصیت خیلی نمادینی دارد و به نظر من شاید من نقش خیلی مهمی را انتخاب کردم و من جا پای کاراکتری می‌گذارم که بسیار بزرگ و با اهمیت است. بعضی از بازیگران خیلی خیلی خوب و بااستعداد پیش از من این نقش مهم و بزرگ را ایفا کرده‌اند. حالا نوبت من است که سعی کنم به‌خوبی در این نقش بدرخشم.

با توجه به آنچه که ما از هنرنمایی جی کی سیمونز در تریلر جدید فیلم لیگ عدالت دیدیم، به نظر می‌رسد او این توانایی را دارد که یک کمیسر گوردون خیلی خوب و به‌یادماندنی را به نمایش بگذارد؛ به طوری که در ذهن تمامی بینندگان ماندگار شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده