نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۵

اندی سرکیس از اهداف نقش خود در فیلم Black Panther می گوید

اندی سرکیس در مصاحبه جدید خود اطلاعات جدیدی از اهداف نقش خود در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) را به اشتراک گذاشته است.

روز گذشته، مارول استودیو تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Black Panther را منتشر کرد. در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از این فیلم مورد انتظار از جمله سلاح جدید شخصیت یولیسس كلا (Ulysses Klaw)، بودیم. اندی سرکیس نقش این شخصیت شرور و منفی را در فیلم Black Panther بازی خواهد کرد که پیش از این او را برای اولین‌بار در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) ملاقات کرده بودیم. سرکیس در مصاحبه با IGN گفت که کلا با تی‌چالا مشکل شخصی دارد و می‌خواهد از او انتقام بگیرد. سرکیس گفت:

او بخاطر اتفاقاتی که برای وی در فیلم Black Panther رخ داده، بسیار خشمگین و عصبانی است. بنابراین او مشکل شخصی با تی‌چالا دارد.

Black Panther

اما انتقام کلا به واکاندا، کشور و وطن تی‌چالا که قرار است پادشاه این کشور بشود، گسترش پیدا می‌‌کند. این کشور در قلب آفریقا قرار دارد و با استفاده از پیشرفته‌‌ترین تکنولوژی‌ها، این کشور از چشم سایر مردم جهان پنهان شده است. مردم دیگر کشورهای جهان فکر می‌کنند که واکاندا یک کشور جهان سومی است، اما واکاندا بسیار پیشرفته‌تر و ثروتمندتر از هر کشور دیگر غربی است. سرکیس در ادامه گفت:

همچنین او فکر می‌کند که تی‌چالا شخصیت ریاکاری است و می‌خواهد به مردم واکاندا نیز این موضوع را ثابت کند و نشان دهد. این واقعا هدفی هست که کلا در فیلم دنبال خواهد کرد تا انتقام خود را از تی‌چالا بگیرد.

سرکیس در ادامه اضافه کرد که کلا علاقه و اعتیاد شدیدی به فلز وایبرنیوم دارد و گفت که این فلز فوق العاده که هیچ گلوله‌ای روی آن اثر نمی‌کند، تنها در واکاندا یافت می‌شود و کلا می‌خواهد به آن دسترسی پیدا کند. علاوه بر فیلم Black Panther، سرکیس در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) نیز حضور دارد و نقش شخصیت شرور رهبر محفل، اسنوک را در این فیلم مورد انتظار بازی کرده است.

Black Panther

چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون Creed و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده