نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فیلمبرداری صحنه های پاتریک ویلسون در فیلم Aquaman به پایان رسید

جیمز وان، کارگردان فیلم آکوامن (Aquaman) اعلام کرد که فیلمبرداری صحنه‌های پاتریک ویلسون در این فیلم به پایان رسیده است.

از اردیبهشت امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Aquaman در گلد کوست کشور استرالیا آغاز شده است. فیلمبرداری این فیلم همچنان ادامه دارد و تا به امروز تصاویر کمی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی دی سی منتشر شده است. مرداد امسال، تصویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم Aquaman منتشر شد که سرباز زره‌پوش شخصیت شرور و منفی اوشن مستر را نشان می‌داد. پاتریک ویلسون، بازیگر فیلم‌هایی چون احضار (The Conjuring)، توطئه‌آمیز (Insidious) و نگهبانان (Watchmen) و سریال Fargo (فارگو)، نقش شخصیت شرور و منفی اورم ماریوس ملقب به اوشن مستر (Ocean Master) را در این فیلم بر عهده دارد. اورم برادر ناتنی شخصیت آرتور کوری ملقب به آکوامن با بازی جیسون موموآ، است.

Aquaman in Justice League

با این حال، شخصیت اوشن مستر تنها شخصیت شرور و منفی فیلم Aquaman نیست. شخصیت بلک مانتا با بازی یحیی عبدل متین دوم، دیگر شخصیت شرور و منفی این فیلم است، اما این شخصیت قرار نیست در این قسمت شخصیت شرور اصلی این فیلم باشد. دی‌سی کامیکس اخیرا تایید کرده که شخصیت اوشن مستر قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Aquaman باشد.در کامیک، اورم رقیب آکوامن برای تاج و تخت آتلانتیس است. پدر اورم و آرتور، تام کوری است، اما هرکدام از یک مادر متفاوت متولد شده‌اند. اورم مصمم است که تاج و تخت را روزی می‌تواند تصاحب کند و برای رسیدن به اهدافش، او دزدان دریایی و تروریست‌ها را استخدام می‌کند. او دارای قدرت و توانایی‌های عارفانه و افسانه‌ای است و از این طریق می‌تواند  ترایدنت (نیزه سه شاخ) را کنترل و هدایت کند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman، از به پایان رسیدن فیلمبرداری صحنه‌های پاتریک ویلسون در این فیلم خبر داده است. وان با انتشار توییتی در توییتر شخصیتی خود این خبر را تایید و اعلام کرد که کار ویلسون در این فیلم به پایان رسیده است. وان در ادامه از ویلسون برای حضور و همکاری در فیلم Aquaman و بابت زحماتی که در این ماجراجویی کشیده، تشکر و قدردانی کرد. طبق گفته وان، صحنه‌های ویلسون در این فیلم در ۱۱۵ روز ضبط و فیلمبرداری شده است. ویلسون و وان پیش از این در فیلم‌هایی چون The Conjuring، احضار ۲ (The Conjuring 2)، توطئه‌آمیز (Insidious) و توطئه‌آمیز: قسمت ۲ (Insidious: Chapter 2)، همکاری کرده‌اند و فیلم Aquaman پنجمین همکاری مشترک این دو نفر است.

The Conjuring 2

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Scrennrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده