نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

فصل سوم سریال شهرزاد زمستان امسال پخش خواهد شد

تهیه‌کننده سریال شهرزاد اعلام کرده که فصل سوم این سریال از زمستان امسال پخش خواهد شد. 

فصل دوم سریال شهرزاد هفته گذشته به پایان رسید. پیش از این، سازندگان این مجموعه تایید کرده بودند که فصل سومی هم برای آن ساخته خواهد شد و حال در جدید‌ترین اخبار سینمای ایران، محمد امامی، تهیه‌کننده سریال، اعلام کرده که فصل سوم سریال شهرزاد قرار است زمستان امسال پخش شود. 

امامی همچنین واکنشی هم به انتقاد‌های مخاطبین از فصل دوم این سریال داشت و در این مورد گفت:

مواردی مثل آموزش رانندگی شهرزاد که افراد زیادی به آن اعتراض داشتند، در فصل سوم کاربرد دارند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که در پایان فصل سوم، طرفداران به دلیل فصل دوم سریال از ما تشکر خواهند کرد. 

علاوه بر اعلام تاریخ پخش فصل سوم شهرزاد، تصویری هم از آن منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید:

فصل سوم سریال شهرزاد

فصل دوم سریال شهرزاد ۱۵ قسمت داشت که نقد آن‌ها را پیش از این در زومجی خوانده‌اید. خلاصه‌ای از نقد قسمت پایانی شهرزاد 2 به شرح زیر است:

پایان یافتن فصل دوم با کلوز‌آپ سه شخصیت فرهاد، قباد و شهرزاد، ثابت می‌کند که هر‌چند سریال شهرزاد درگیر جنگ‌های مافیایی شده، رگه‌های جنایی به آن تزریق شده و برخی شخصیت‌های جدید بیش از شخصیت‌های اصلی، دوربین را در اختیار دارند، اما باز هم ستون سریال مثلثی عشقی از سه شخصیت ذکر شده است. آن‌چه که باعث می‌شود اپیزود پانزدهم نه یک پایان‌بندی عالی، بلکه به‌عنوان یک فینال موفق معرفی شود، به اتمام رسیدن فصل در نقطه اوج داستان است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده