نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

دومین تریلر فیلم Black Panther به زودی منتشر خواهد شد

مارول استودیو اخیرا اطلاعات دومین تریلر فیلم مورد انتظار پلنگ سیاه (Black Panther) را ثبت کرده است.

اواخر ماه خرداد، کمپانی مارول استودیو اولین تیزر تریلر فیلم Black Panther را منتشر کرد. حال با وجود اینکه بیشتر طرفداران دنیای سینمایی مارول در انتظار انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) هستند، اما به نظر می‌رسد که دومین تریلر فیلم Black Panther قرار است زودتر از اولین تریلر این فیلم منتشر شود. طبق اطلاعاتی وب‌سایت تریلرترک منتشر کرده، زمان دومین تریلر این فیلم قرار است ۲ دقیقه و ۱۸ ثانیه باشد و در وب‌سایت هیئت رده‌بندی سنی فیلم‌های بریتانیا موسوم به BBFC، این تریلر ثبت شده است. انتظار می‌رود که دومین تریلر فیلم Black Panther هم‌زمان با اکران فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) در بریتانیا منتشر شود. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۴ اکتبر امسال (۲ آبان) در بریتانیا اکران شود.

پیش از این مارول استودیو در پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، یک تریلر جدید از فیلم Black Panther نمایش داده بود، اما این تریلر هرگز به‌صورت آنلاین و عمومی منتشر نشد. با این حال، مشخص نیست که دومین تریلر این فیلم همان تریلری است که در کامیک کان سن دیگو امسال نمایش داده شده بود و باید تا زمان انتشار رسمی این تریلر صبر کرد. با این حال، انتظار می‌رود که اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War هم‌زمان یا پس از اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) منتشر شود. با این وجود قابل پیش بینی بود که دومین تریلر فیلم Black Panther هم‌زمان با شروع اکران فیلم Thor: Ragnarok منتشر شود.

Black Panther

چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول بوده است.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده