نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

مت رایان در فصل سوم سریال Legends of Tomorrow بازخواهد گشت

به تازگی مت رایان در طی مصاحبه‌ای تایید کرد که در فصل سوم سریال Legends of Tomorrow حضور داشته و نقش جان کنستانتین را ایفا خواهد.

اخیرا برای مدتی شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌های مختلفی حول محور مت رایان مطرح شده بود. این شایعات حاکی از آن بودند که ما قرار است مت رایان را در فصل سوم سریال افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow) در نقش جان کنستانتین ببینیم. تا به امروز صحت این موضوع مشخص نشده بود اما به نظر می‌رسد که امروز این خبر به طور رسمی تایید شده است.

سریال Constantine در سال ۲۰۱۵ توسط شبکه NBC بعد از پخش یک فصل به طور کل کنسل شد زیرا این شبکه از همان روز اول روش خیلی بدی برای اداره کردن این مجموعه تلویزیونی در پیش گرفته بود. اما ماجرا فقط به همینجا ختم نمی‌شود بلکه به لطف سریال Arrow (ارو) و مجموعه انیمیشن جدید شبکه CW Seed، این شخصیت جالب و آینده‌دار باز هم می‌تواند در میان طرفداران خود زنده بوده و در دنیای واقعی حضور داشته باشد. علاوه بر این، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، امروز به طور رسمی اعلام شد که مت رایان نقش جان کنستانتین را در فصل سوم سریال Legends of Tomorrow در شبکه CW ایفا خواهد کرد.

فیل کلمر تهیه کننده و نویسنده سریال‌های تلویزیونی در چند مصاحبه اخیر خود علاوه بر اینکه چه اتفاقاتی قرار است در فصل سوم این سریال رخ دهد و اینکه قهرمانان داستان ما چه ماجراجویی‌هایی را تجربه خواهند کرد، صریحا اعلام کرد که مت رایان قرار است برای نقش کنستانتین در فصل سوم در کنار بقیه قهرمانان حاضر شود. او در مصاحبه خود خطاب به گزارشگر سایت Rotten Tomatoes اینگونه اعلام کرد:

ما در قسمت دوم با بیلی زین و سیرکش روبه‌رو خواهیم شد؛ در همان قسمت اول صحنه‌های خیلی کمی از ژولیوس سزار را در ساحل جزیره آروبا خواهیم دید. در قسمت‌های بعدی و زمانی که تیم به آینده می‌روند، با زاری عضو جدید تیم آشنا خواهیم شد. در ادامه سریال قهرمانان ما به دهه ۸۰ خواهند رفت و با بیگانه‌هایی در آنجا روبه‌رو خواهند شد. همچنین ما در این مجموعه به جک قاتل (Jack the Ripper) هم سر خواهیم زد و قسمتی از داستان به او خواهد پرداخت. جان کنستانتین هم قرار است در این سریال حضور داشته و کارهای مخصوص به خود مانند جن‌گیری را انجام دهد.

اینکه چگونه اعضای تیم گذرشان به جان کنستانتین افتاده و چه کاری با او خواهند داشت، مخصوصا اینکه او خیلی اهل مسافرت در زمان هم نیست، هنوز معلوم نیست و برای فهمیدن آن باید کمی بیشتر صبر کنیم. خیلی از بینندگان و طرفداران دوست دارند که او به تیم افسانه‌های فردا بپیوندد و ممکن است همین اتفاق منجر به پیوستن او به تیم هم بشود و راه را برای حضور بیشتر او در سریال فراهم کند. اگر این اتفاق رخ دهد قطعا یک امتیاز مثبت برای این مجموعه تلویزیونی محسوب شده و طبیعتا افراد بیشتری به بینندگان آن اضافه خواهند شد. 

اولین قسمت از فصل سوم سریال Legends of Tomorrow در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) به روی آنتن شبکه CW رفت.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ آیا از پیوستن جان کنستانتین به تیم راضی هستید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده