نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

اولین پوستر انیمیشن Teen Titans Go منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اولین پوستر انیمیشن Teen Titans Go را منتشر کرده که این پوستر حضور ویل آرنت و کریستن بل را در این انیمیشن تایید می‌کند.

در حال حاضر فصل چهارم سریال تایتان‌های نوجوان به پیش! (!Teen Titans Go) که یک سریال انیمیشنی محبوب از دنیای دی سی است، از شبکه کارتون نتورک در حال پخش است. اوایل این ماه، کمپانی برادران وارنر ساخت و تاریخ اکران نسخه سینمایی این انیمیشن را رسما تایید و اعلام کرد. حال برادران وارنر اولین پوستر رسمی و تبلیغاتی انیمیشن Teen Titans Go را منتشر کرده است. در این پوستر هر پنج شخصیت اصلی این مجموعه دیده می‌شوند که در روی نشان هالیوود در هالیوود هیلز ایستاده‌اند و در حال تماشای شهر لس آنجلس هستند. همچنین نام رسمی این انیمیشن قرار است Teen Titans GO! To the Movies باشد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Teen Titans GO! To the Movies

علاوه بر این، نام صداپیشگان انیمیشن Teen Titans Go نیز در روی این پوستر دیده می‌شود. بدون شک نام کریستن بل و ویل آرنت مهم‌ترین نام‌های روی این پوستر هستند که هنوز نقش این دو بازیگر تایید و اعلام نشده است. ویل آرنت بیشتر برای صداپیشگی شخصیت بوجک هورسمن در سریال BoJack Horseman و صداپیشگی شخصیت بتمن در انیمیشن The Lego Batman Movie (لگو فیلم بتمن) و کریستن بل بیشتر برای صداپیشگی شخصیت آنا در انیمیشن Frozen (یخ‌زده) و برای بازی در نقش ال بیشاپ در سریال Heroes (قهرمان‌ها) شناخته شده‌ است.

انیمیشن Teen Titans Go قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود. اسکات منویل، تارا استرانگ، کاری پیتون، گرگ سیپس و هایدن والش، از جمله صداپیشگان انیمیشن اصلی هستند که قرار است در نسخه سینمایی این انیمیشن نیز حضور داشته باشند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده