نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

تاریخ شروع پخش فصل پنجم سریال Agents of SHIELD اعلام شد

سرانجام مارول و شبکه ABC تاریخ شروع پخش فصل پنجم سریال ماموران شیلد (Agents of SHIELD) را تایید و اعلام کردند.

شب گذشته پنل سریال Agents of SHIELD در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال با حضور بازیگران این سریال و جف لاب، رئیس بخش تلویزیون مارول برگزار شد و مارول طی این پنل تاریخ شروع پخش فصل پنجم این سریال را رسما تایید و اعلام کرد. پخش هفتگی فصل پنجم سریال Agents of SHIELD از تاریخ ۱ دسامبر امسال (۱۰ آذر) از شبکه ABC آغاز خواهد شد. علاوه بر این، مارول تایید کرد که قرار است دو قسمت ابتدایی فصل پنجم این سریال در این تاریخ به روی آنتن برود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان فصل پنجم سریال Agents of SHIELD در دسترس نیست و مارول تاکنون تنها به انتشار یک پوستر مفهومی از فصل پنجم این سریال بسنده کرده است.

همچنین ۲۰ دقیقه ابتدایی قسمت اول فصل پنجم سریال Agents of SHIELD برای افرادی که در پنل این سریال حضور داشتند، نمایش داده شد که نشان می‌داد اتفاقات فصل پنجم پس از اتفاقات پایان فصل چهارم این سریال آغاز خواهد شد. جف لاب پیش از شروع این پنل تایید کرد که نژاد کری (The Kree) قرار است در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD حضور داشته باشد. همچنین شایعات حضور گروه S.W.O.R.D در فصل پنجم این سریال نیز تکذیب شد و قرار نیست شاهد حضور این گروه در سریال باشیم. این گروه در دنیای کامیک مسئولیت حفاظت زمین از تهدیدات بین کهکشانی را بر عهده دارد. کار ساخت و تولید سریال Agents of SHIELD بر عهده جد ویدون و موریسا تانکاروئن است.

تاکنون بازگشت کلارک گرگ در نقش فیل کولسن، مینگ-نا ون در نقش ملیندا می، کلویی بنت در نقش دیزی جانسون (کواک)، هنری سیمونز در نقش آلفونسو مکنزی، الیزابت هنستریج در نقش جما سیمونز، یاین د کست‌تکر در نقش لئو فیتز، ناتالیا کوردوا-باکلی در نقش یویو و نیک بلاد در نقش لنس هانتر، در فصل پنجم سریال Agents of SHIELD تایید و اعلام شده است. علاوه بر این، خبرهایی مبنی بر بازگشت گابریل لونا در نقش گوست رایدر (رابی ریز) و برت دالتون در نقش گرنت وارد، نیز شنیده می‌شود. در پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان اشاره‌هایی به بازگشت شخصیت گوست رایدر نیز شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده