نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

اسکات ایستوود علاقمند به بازی در نقش ولورین است

اسکات ایستوود، بازیگر فیلم مورد انتظار Pacific Rim: Uprising، علاقمند است که در نقش شخصیت بسیار محبوب ولورین ایفای نقش کند.

فیلم Logan (لوگان)، آخرین نقش‌آفرینی هیو جکمن در نقش شخصیت بسیار محبوب کمیکی، یعنی ولورین بود. هیو جکمن بعد از ۱۷ سال حضور در مجموعه مردان ایکس و بازی در چندین فیلم از این مجموعه و هم‌چنین نقش‌آفرینی در سه فیلم جداگانه شخصیت ولورین، سرانجام امسال برای آخرین بار در نقش این ابرقهرمان دنیای سینمایی مارول ظاهر شد. فیلم Logan که کارگردانی آن بر عهده جیمز منگلد بود، بسیار مورد تحسین و تمجید منتقدان سینما و طرفداران مجموعه مردان ایکس و شخصیت ولورین قرار گرفت و می‌توان گفت این فیلم پایانی دراماتیک بر شخصیت قدیمی و دوست‌داشتنی جیمز هاولت/ولورین بود. در حال حاضر کمپانی فاکس قرن بیستم در حال بررسی آینده ولورین است و هنوز مشخص نیست که آیا باز هم شاهد ساخت فیلمی در مورد این شخصیت خواهیم بود یا سازندگان تصمیم می‌گیرند پس از فیلم Logan، به ماجراجویی‌های ولورین پایان دهند و توجه خود را روی دیگر شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول و مجموعه مردان ایکس معطوف سازند. در هر صورت باور این امر سخت است که کمپانی فاکس قرن بیستم، شخصیت محبوب ولورین را رها کند و اجازه استراحت طولانی مدتی را به یکی از شخصیت‌های اصلی دنیای مجموعه مردان ایکس بدهد.

پس از پایان کنفرانس مطبوعاتی فیلم Pacific Rim: Uprising (حاشیه اقیانوس آرام: طغیان) در نمایشگاه Comic-Con شهر نیویورک، سایت ComicBook با یکی از ستارگان این فیلم علمی-تخیلی، اسکات ایستوود، مصاحبه‌ای را ترتیب داد و در خلال همین گفتگو از این بازیگر پرسید که علاقمند است نقش کدام‌یک از ابرقهرمانان سینما را بازی کند که وی گفت شخصیت ولورین ابرقهرمانی است که دوست دارد نقش وی را ایفا کند.

Logan

اسکات ایستوود پسر کلینت ایستوود، هنرپیشه، کارگردان و تهیه‌کننده افسانه‌ای و تکرارنشدنی سینمای هالیوود است. اسکات ایستوود در فیلم کمیکی مملو از ضدابرقهرمان Suicide Squad (جوخه انتحار) دیوید آیر، نقش ستوان جی‌کیو ادواردز را ایفای می‌کرد و کنترل تیم ضدقهرمانان را بر عهده داشت. از دیگر فیلم‌های معروف اسکات ایستوود می‌توان به Fury (خشم)، The Longest Ride (طولانی‌ترین سواری)، Diablo (دیابلو)، Snowden (اسنودن) و The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) اشاره داشت. اسکات ایستوود در دو فیلم پدرش نیز حضور داشته است؛ درام جنگی Flags of our Fathers (پرچم‌های پدارن ما) و فیلم درام Gran Torino (گرن تورینو).

در چند وقت اخیر حدس و گمان‌های زیادی در میان طرفداران شخصیت ولورین پیرو بازیگر احتمالی بعدی این شخصیت زده شده بود و در این بین بسیاری نیز موافق حضور اسکات ایستوود برای ایفای نقش شخصیت ولورین بودند. این‌طور که به نظر می‌رسد اسکات ایستوود نیز کم کم راه پدر را در پیش گرفته است و توانسته در جوانی نامی برای خود دست‌وپا کند. مطمئناً حضور در نقش‌های متفاوت و شاید حضور احتمالی در نقش شخصیت ولورین می‌تواند وی را تا حدی از زیر سایه نام پدر پرآوازه خود بیرون آورد. کلینت ایستوود نیز در همین سنین و با بازی در فیلم‌هایی همچون Dirty Harry (هری کثیف)، Fistful of Dollars (به خاطر یک مشت دلار)، Unforgiven (نابخشوده) و The Good, the Bad, and the Ugly (خوب، بد، زشت) بود که نشانه‌هایی از تولد یک اسطوره در سینمای هالیوود را به معرض نمایش گذاشت.    

Scott-Eastwood-II

با تمام این تفاسیر باید گفت که آینده شخصیت ولورین مجموعه مردان ایکس هنوز مشخص نیست و شاید هم اصلاً فرصت بازی به ایستوود جوان نرسد. سایمون کینگ‌برگ، تهیه‌کننده مجموعه مردان ایکس، پیش از این در صحبت‌هایی گفته بود که قرار است هیو جکمن در انتخاب بازیگر آینده شخصیت ولورین با سازندگان مشورتی داشته باشد و به آن‌ها کمک کند. البته باز هم لازم است بگوییم که هنوز هیچ‌گونه خبری رسمی در این رابطه منتشر نشده است و باید منتظر اخبار آتی بمانیم. سایمون کینگ‌برگ همچنین گفته بود که سازندگان به‌جای بازگرداندن شخصیت‌های قدیمی، در حال کشف شخصیت‌های جدیدی در دنیای مجموعه مردان ایکس هستند.

حضور در نقش‌های متفاوت و شاید حضور احتمالی در نقش شخصیت ولورین می‌تواند اسکات ایستوود را تا حدی از زیر سایه نام پدر پرآوازه خود بیرون آورد

در هر صورت گفته‌های اخیر هیو جکمن و تأکید دوباره وی بر ادامه حضور شخصیت ولورین روی پرده سینما و با بازیگری جدید، توجهات بسیاری را به آینده شخصیت ولورین متوجه ساخته است و دیگر نمی‌توان با قطعیت گفت که فیلم Logan آخرین فیلم ولورین بوده است. فیلم Logan با بودجه ۹۷ میلیون دلاری، ۶۱۶ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. Logan و Deadpool تنها فیلم‌ها در مجموعه افراد ایکس هستند که برای نمایش در سینما درجه سنی R را گرفته‌اند. از بازیگران این فیلم می‌توان به هیو جکمن، پاتریک استوارت، بوید هالبروک، ریچارد ای گرانت، استیون مرچنت و دافنه کین اشاره کرد.

آخرین نقش‌آفرینی اسکات ایستوود بر پرده سینما، مربوط به قسمت هشتم مجموعه Fast & Furious (سریع و خشمگین) می‌شود. کریس مورگن نویسنده این فیلم بود و کارگردانی آن را اف گری گری بر عهده داشت. فیلم The Fate of the Furious با بودجه ساخت ۲۵۰ میلیون دلاری، فروش فوق‌العاده ۱.۲ میلیارد دلاری را در گیشه داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون وین دیزل، دواین جانسون، میشل رودریگز، ترسی گیبسون، لوداکریس، لوکاس بلک، کرت راسل، شارلیز ترون و جیسون استاتهام به ایفای نقش پرداخته بودند.  


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده