نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

تاریخ اکران فیلم فرعی Fast and Furious اعلام شد

کمپانی یونیورسال تاریخ اکران فیلم فرعی سریع و خشمگین (Fast and Furious) با حضور دواین جانسون و جیسون استاتهام، را تایید و اعلام کرد.

روز گذشته کمپانی یونیورسال اعلام کرد که اکران فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین ۹) یک سال عقب افتاده و این فیلم اکنون قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال تاریخ اکران فیلم فرعی و بدون عنوان Fast and Furious را تایید و اعلام کرده است. فیلم Fast and Furious که در حال حاضر نام رسمی ندارد، قرار است در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. در این فیلم قرار است شاهد حضور دواین جانسون در نقش لوک هابز و جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو باشیم. پیش از این در اردیبهشت امسال کمپانی یونیورسال ساخت فیلم فرعی مجموعه سریع و خشمگین را تایید کرده بود.

علاوه بر این، کریس مورگان که کار نوشتن فیلمنامه تمامی فیلم‌های مجموعه Fast and Furious را بر عهده داشته است، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Fast and Furious را نیز بر عهده دارد. با این حال، تاکنون کارگردانی برای اولین فیلم فرعی این مجموعه انتخاب و معرفی نشده است. در این تاریخ، فیلم Fast and Furious باید با فیلم Terminator 6 (ترمیناتور ۶) رقابت کند. فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) هشتمین و جدیدترین فیلم این مجموعه است که در بهار امسال اکران و موفق شد ۱.۲۳۸ میلیارد دلار در سراسر جهان که شامل ۲۲۵.۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱.۰۱۳ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. 

کارگردانی فیلم The Fate of the Furious بر عهده اف گری گری، بوده است. وین دیزل، شارلیز ترون، میشل رودریگز،جوردانا بوروستر، ترسی گیبسون، کریستوفر برایان بریجز، الستا پاتاکی، ناتالی امانوئل، لوکاس بلک، جیسون استاتهام، دواین جانسون، کرت راسل، کریستوفر هیویو، اسکات ایستوود و هلن میرن، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده