نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۷

تیزر جدید سریال Tom Clancy's Jack Ryan

شبکه آمازون پرایم تیزر تریلر جدیدی از سریال تام کلنسی جک رایان (Tom Clancy's Jack Ryan) با بازی جان کرازینسکی، را منتشر کرده است.

شبکه آمازون پرایم تیزر تریلر جدیدی را از سریال Tom Clancy's Jack Ryan منتشر کرده است. در این تریلر کوتاه برای اولین بار جان کرازینسکی را مشاهده می‌کنیم که نقش جک رایان را در این سریال بر عهده دارد. کرازینسکی بیشتر برای بازی در سریال The Office (اداره) شناخته شده است. در این تریلر مشاهده می‌کنیم که جک رایان و همکارانش در یک عملیات مخفیانه یک تروریست خطرناک را دستگیر می‌کنند و در ادامه شاهد بازجویی این شخص توسط رایان هستیم که به او می‌گوید که نام او را می‌داند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

پیش‌بینی می‌شود که یک نسخه کامل‌تر از این تریلر در نمایشگاه کامیک کان نیویورک ۲۰۱۷ منتشر شود. پنل سریال Tom Clancy's Jack Ryan قرار است روز شنبه در این نمایشگاه برگزار شود و شاهد حضور کرازینسکی به‌همراه وندل پیرس و ابی کورنیش، دیگر بازیگران این سریال و کارلتون کیوس، تهیه‌کننده اجرایی این سریال در این پنل خواهیم بود. علاوه بر کرازینسکی، پیرس و کورنیش، علی سلیمان، کریم زین، آدام برنت و منا مسعود، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال Tom Clancy's Jack Ryan قرار است در سال ۲۰۱۸ از شبکه آمازون پرایم منتشر شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده کارلتون کیوس و گراهام رولند بوده و این سریال قرار است در هشت قسمت تولید و منتشر شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده