نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۶

یواخیم رانینگ فیلم Maleficent 2 را کارگردانی خواهد کرد

بر اساس گزارش‌های جدید به دست آمده، یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم باندیداس (Bandidas) قرار است فیلم مالیفیسنت 2 (Maleficent 2) را کارگردانی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین گزارشی منتشر کرده که حاکی از آن است که کمپانی والت دیزنی پیکچرز بالاخره موفق شده تا برای جدیدترین پروژه خود یعنی دنباله فیلم Maleficent (مالیفیسنت) کارگردانی انتخاب کند که او هم یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Bandidas و فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند) است. یواخیم رانینگ کارگردان دو رگه نروژی است که ماه می سال جاری به همراه اسپن سندبرگ فیلم بلاک باستری دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند را ساخت و اکران کرد. جدیدترین قسمت سری فیلم دزدان دریایی کارائیب توانست در فروش جهانی خود مبلغی بالغ بر ۸۰۰ میلیون دلار را از آن خود کند. علاوه بر کارگردانی فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت 2)، او برای کارگردانی ششمین قسمت دزدان دریایی کارائیب هم در نظر گرفته شده بود.

علی رغم شایعاتی که حول محور آنجلینا جولی می‌چرخید و حاکی از آن بود که او قرار است در جدیدترین پروژه کمپانی یونیورسال یعنی فیلم Bride of Frankenstein (عروس فرانکنشتاین) ایفای نقش کند مشخص شده که او کاملا به ساخت فیلم مالیفیسنت 2 متعهد بوده و به احتمال زیاد فعلا در هیچ فیلم دیگری شرکت نخواهد کرد. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط تیم تولید این اثر، انتظار می‌رود که کار فیلمبرداری اصلی این فیلم در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۸ آغاز شود. آنجلینا جولی پیشتر در مصاحبه کوتاهی اعلام کرده بود:

در حال حاضر شرایط به گونه‌ای شده که من نان‌آور خانه هستم. پس می‌توان گفت که زمان بازگشت و حضور در بین مردم فرا رسیده است. ما در حال کار روی فیلمنامه این فیلم هستیم و این فیلم قرار است که یک دنباله واقعا قوی باشد.

Maleficent

فیلم Maleficent در ماه می سال ۲۰۱۴ روی پرده سینماها به اکران درآمد و با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری که داشت توانست مبلغی بالغ بر ۷۵۸.۵ میلیون دلار را در سینماهای سرتاسر جهان از آن خود کند. این فیلم محبوب توسط رابرت استرومبرگ کارگردانی و هدایت شده بود. این فیلم لایو اکشن، بازسازی انیمیشن کلاسیک Sleeping Beauty (زیبای خفته) است که تمرکز آن بیشتر روی شخصیت شرور داستان یعنی مالیفیسنت و قصه او که تا به حال گفته نشده بود، بوده است. مالیفیسنت یک زن جوان بسیار زیبا با قلبی واقعا پاک و خالص بود که زندگی او به طرز عجیب و غریبی آرام و شاد بود و در جنگلی که همه چیز آن آرام و صلح‌آمیز بود بزرگ شد. البته این شرایط همیشه همین‌گونه شاد و آرام باقی نماند. آنها در کنار هم خوشحال روزگار خود را می‌گذراندند تا زمانی که یک ارتش مهاجم به سرزمین آنها تجاوز کرد و هماهنگی و نظمی را که در سرزمین آنها وجود داشت به خطر انداخت. مالیفیسنت بزرگ شده بود تا محافظت سرزمینش را بر عهده داشته باشد اما در نهایت با خیانت بزرگ و بی‌رحمانه‌ای روبه‌رو می‌شود که بسیار به خاطر این اتفاق زجر می‌کشد؛ اتفاقی که باعث می‌شود قلب پاک و خالص او تبدیل به سنگ شود. او تصمیم گرفت که این کار آنها را بی جواب نگذارد و انتقام خوبی از آنها بگیرد. پس مبارزه‌ای حماسی را علیه جانشین پادشاهی که به سرزمینش حمله کرده بودند به راه انداخت و طلسمی روی فرزند تازه به دنیا آمده‌ی او به نام آرورا قرار داد. همینطور که روز به روز این کودک بزرگ می‌شود مالیفیسنت متوجه می‌شود که آرورا در پیش خود کلیدی دارد که می‌تواند دوباره صلح و آرامش را به سرزمین او برگرداند و شاید به نوعی این کلید بتواند شادی واقعی را برای مالیفیسنت به ارمغان بیاورد.

علاوه بر آنجلینا جولی، شارلتو کوپلی، ال فانینگ، سم رایلی، ایملدا استنتون، جونو تیمپل و لسلی منویل از جمله بازیگرانی بودند که در قسمت اول فیلم مالیفیسنت حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته بودند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده