نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

آنا پاکوین به جمع بازیگران فیلم The Irishman پیوست

شبکه نت فلیکس از اضافه شدن آنا پاکوین به جمع بازیگران فیلم ایرلندی (The Irishman)، جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی خبر داد.

فیلم The Irishman جدیدترین فیلمی است که مارتین اسکورسیزی کارگردانی آن را بر عهده دارد و در حال حاضر فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار در شهر نیویورک ادامه دارد. در اسفند سال گذشته، شبکه استریم نت فلیکس رسما ساخت و تولید فیلم The Irishman را بر عهده گرفت تا فیلم جدید اسکورسیزی از این شبکه محبوب و پرطرفدار منتشر شود. این فیلم قرار است بر اساس رمان جنایی I Heard You Paint Houses اثر چارلز برانت، تولید و منتشر شود. این فیلم داستان فرانک شیران ملقب به ایرلندی را روایت خواهد کرد که یک قاتل حرفه‌ای بوده است. رابرت دنیرو قرار است نقش شیران را در این فیلم بازی کند.

علاوه بر دنیرو، جو پشی، آل پاچینو، بابی کاناوله، هاروی کایتل، ری رومانو، استیون گراهام، جک هیوستون، دومنیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جوزف روسو و دنی ابکیسر، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Irishman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. اوایل این ماه، اولین تصاویر از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم در شهر نیویورک منتشر شد. در این تصاویر شاهد حضور اسکورسیزی به همراه دنیرو و پشی بودیم. با این حال، در فیلم The Irishman قرار است شاهد حضور دختر فرانک شیران نیز باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش پگی شیران، دختر فرانک شیران در این فیلم انتخاب و رسما معرفی شده است.

Anna Paquin

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، آنا پاکوین به جمع بازیگران فیلم The Irishman اضافه شده و قرار است نقش پگی شیران را در این فیلم بازی کند. پگی زندگی‌ای را که فرانک شیران، پدرش برای خود انتخاب کرده بود دوست ندارد. بنابراین او تصمیم به ترک پدرش می‌گیرد و طی سال‌های بعد فاصله خود را با او حفظ می‌کند. با این حال، زندگی پگی همیشه با ترس و وحشت از پدرش همراه بوده است و او در ادامه به جیمی هوفا با بازی‌ آل پاچینو، علاقه‌مند می‌شود. با وجود این هنوز اهمیت نقش پگی شیران در داستان فیلم The Irishman مشخص و اعلام نشده است.

پاکوین بیشتر برای بازی در نقش شخصیت روگ در سه‌گانه اصلی مردان ایکس (X-Men) شناخته شده است. او در فیلم X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) نیز حضور داشت، اما صحنه‌های حضور شخصیت روگ در این فیلم در نسخه اکران‌شده آن حذف شد. با این حال، صحنه‌های حضور شخصیت روگ در فیلم X-Men: Days of Future Past در نسخه ویژه بلوری این فیلم اضافه و منتشر شد. پاکوین همچنین در سریال True Blood (خون حقیقی) نیز به ایفای نقش پرداخته است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده