نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۴

شایعه: دنیل کریگ نقش Mister Sinister را در فیلم Gambit بازی خواهد کرد

طبق شایعات منتشر شده، ممکن است دنیل کریگ نقش شخصیت ابرشرور آقای شوم (Mister Sinister) را در فیلم Gambit بازی کند.

اخیرا اطلاعاتی از داستان و خلاصه داستان فیلم گامبیت (Gambit) لو رفته که جنبه مهمی از این فیلم را فاش کرده است. با وجود اینکه درستی این اطلاعات هنوز توسط کمپانی فاکس قرن بیستم تایید یا تکذیب نشده است، اما طبق آن‌ها، شخصیت ناتانیل اسکس ملقب به آقای شوم (مستر سینیستر) قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Gambit باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که کمپانی فاکس قرن بیستم در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود برای بازی در نقش آقای شوم در این فیلم مورد انتظار است.

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده، اخیرا کمپانی فاکس قرن بیستم مذاکراتی را با دنیل کریگ داشته است. او قرار است نقش شرور و منفی آقای شوم را در فیلم Gambit بازی کند. کریگ اخیرا در فیلم Logan Lucky (لوگان خوش شانس) با چنینگ تیتوم، بازیگر نقش گامبیت، هم‌بازی بوده و گفته می‌شود که تیتوم نیز در روند این مذاکرات نقش خواهد داشت و مکالماتی را نیز شخصا با کریگ داشته است. طبق گفته منابع نزدیک به سایت اسپلش ریپورت، تیتوم و کریگ احتمالا بار دیگر در فیلم Gambit هم‌بازی خواهند شد. با این حال، اطلاعات بیشتری از این گفتگوها منتشر نشده است. با وجود این، هنوز هیچ نشانه‌ای از مشتاق بودن کریگ برای بازی در این نقش وجود ندارد.

Mister Sinister

این خبر در حال حاضر تنها یک شایعه است، اما به نظر می‌رسد که سرانجام قرار است فیلم Gambit وارد مراحل تولید و فیلمبرداری شود و بالاخره قرار است شاهد حضور چنینگ تیتوم در دنیای سینمایی مردان ایکس (X-Men) باشیم. طبق شایعاتی که طی ماه‌های گذشته منتشر شده، فیلم Gambit قرار است با درجه سنی بزرگسال (R) ساخته شود و فیلمنامه این فیلم مراحل بازنویسی خود را سپری می‌کند. این فیلم هنوز کارگردانی ندارد.

فیلم Gambit در حال حاضر تاریخی برای اکران ندارد، اما ممکن است این فیلم در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ اکران شود. کریگ بیشتر برای در نقش جیمز باند در مجموعه 007 شناخته شده است. او تا به امروز در چهار فیلم این مجموعه به ایفای نقش پرداخته و قرار است برای پنجمین بار نیز نقش جیمز باند را در ۲۵امین فیلم این مجموعه بازی کند. 

به نظر شما دنیل کریگ گزینه مناسبی برای نقش ابرشرور آقای شوم در فیلم Gambit است؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده