نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

صداپیشگان انیمیشن Frozen 2 کار خود را آغاز کردند

بخش انیمیشن کمپانی والت دیزنی از آغاز به کار صداپیشگان انیمیشن مورد انتظار یخ‌زده (Frozen 2) خبر داد.

انیمیشن Frozen (یخ‌زده) در سال ۲۰۱۱ اکران شد و علاوه بر عملکرد بسیار موفق در گیشه، با استقبال منتقدان نیز روبه‌رو شد و عملکرد بسیار خوبی نیز در فصل جوایز داشت و توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن را دریافت کند. پس از موفقیت این انیمیشن، والت دیزنی ساخت دنباله انیمیشن Frozen را تایید کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جاش گد از بازگشت و آغاز کار خود به عنوان صداپیشه در انیمیشن Frozen 2 خبر داده است. او که صداپیشگی شخصیت اولاف را بر عهده دارد، با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود اعلام کرد که به استودیو برای کار روی دنباله انیمیشن Frozen بازگشته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Frozen 2

جاش گد همچنین در توییتر خود در مورد بازگشتش برای ساخت انیمیشن Frozen 2 گفت: 

پس از پنج سال ماجراجویی جدید اغاز شده است و همه ما از بازگشت به استودیو بسیار خوشحال هستیم. تیم خلاق انیمیشن یک داستان با ارزش که همه ما انتظار آن را داریم، نوشته و خلق کرده است.

پیش از این، در ماه مارس سال ۲۰۱۵ ساخت دنباله انیمیشن Frozen تایید شده بود. کریس باک و جنیفر لی، کارگردان‌های دو قسمت اول برای کارگردانی انیمیشن Frozen 2 باز خواهند گشت. علاوه بر کارگردانی، لی کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را مانند قسمت اول نیز بر عهده داشته است. پیتر دل وچو نیز به عنوان تهیه کننده در انیمیشن Frozen 2 باز خواهد گشت. علاوه بر جاش گد، تاکنون بازگشت کریستن بل برای صداپیشگی شخصیت آنا، ایدینا منزل برای صداپیشگی شخصیت السا و جاناتان گروف برای صداپیشگی شخصیت کریستوف، تایید و اعلام شده است.

انیمیشن Frozen 2 برای اکران در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۹ (۶ آذر ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن Coco (کوکو) انیمیشن بعدی والت دیزنی و پیکسار است که در تاریخ ۲۲ نوامبر امسال (۱ آذر) اکران خواهد شد. همزمان با اکران این انیمیشن، انیمیشن کوتاه Olaf's Frozen Adventure قرار است منتشر شود. زمان این انیمیشن کوتاه قرار است ۲۱ دقیقه باشد و جاش گد، کریستن بل، ایدینا منزل و جاناتان گروف در آن به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده